Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-05-15 22:14:00 följande:
    Men vad är det med Lindex?! www.lindex.com/se/shop/barnklader-flicka-86-1.../  *suckar högt* Inte min kopp te om man säger så haha, en tibetansk spaniel, inte heller min kopp te, men passar min vän perfekt. Dock gillade inte gamla hunden nykomlingen så hon är här och jag jobbar massor med henne. så nu har jag en hel del jobb för att hjälpa han o få det funka. -mer att göra, jippie just vad jag har tid med- Härligt och kul för han med gissar jag Här är jag så ledsen över bristen på hjälp av mor/farföräldrar mm. så jag orkar inte tänka på det, men såklart en annan grej eftersom jag inte lever ensam.
    ujje...jaja, inte min typ av ras vad tränar du med den andra då? vardagslydnad?
  • Riskiflickan

jag har kollat runt på beggade bee, men de vill ju ha runt 4000 för sina, jag såg att de på babyproffsen i västerås sålde ut bee för 4800, nya.....

• Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-05-16 22:41:22 följande:
    En sån sufflett hade jag till min frog, men frogen hade sand basfärg. Gillade suffletten, på utsidan Insidan var inte fin!
    hmmm....den ser ut att vara mörkare orange än den jag sett typ på ebay.... men åh en brun bas med orange suffla... *drömma*
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-05-16 23:05:24 följande:
    Den orange är fin, den är väl marin på insidan va? Skulle kunna tänka mig en sån. Bra mkt bättre än den beigegula quilten iaf. *s*Men det är sällan man ser orange frog.
    finns ganska ofta på mitt favvoställe, ebay
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-05-16 23:27:58 följande:
    Jo men sällan man sett dem på stan, tror bara jag sett en på blocket också sedan jag började intressera mig. Men på e-bay är de vanligare det har jag sett. Men jag har bara kikat lite på e-bay uk. Det är så få som skickar utanför gränserna där så jag lessnade kvickt. Förr kollade jag mkt vagnar på tyska e-bay men nu håller jag mig i sv.
    jag köpte ju min frog från holland.... så jag håller mig där, i tyskland å på engelska ebay.... däremot den nygamla svenska ebay ger jag inte mkt för, den är ju jättekrånglig att få bra sökresultat ifrån.....
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-05-16 23:34:23 följande:
    Svenska e-bay är kass. Nu har jag iofs inte kikat på mkt länge men sist jag kikade där så var det kasst. *s*Holland har jag undvikit av språkförbistringsanledning. Går ju bra så länge det är tyska eller engelska sen blir jag rädd.
    de flesta är helt ok på engelska....men visst, jag kan inte ens tyska....
  • Riskiflickan

prus: ja, överpriser!!! får leta vidare, vill gärna ha en bee, men får bli beggad då det passar bättre in i ekonomin, men inte för 4000!!!

• Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-05-17 15:11:51 följande:
    Ciao bellas!Har inte fått länken att funka men ropar BORDELL!!! för säkerhets skull Zasata: lycka till!!! Och vilka fina ungar du har Ebba är så lik dig!Riskiflickan: jag såg butiksex av gamla Bee i Varberg för 3.500 så det finns fynd att göra.*håller mig inne ifall Lokatt får i fyran*
    åh, min man går med på en beeom jag hittar en för typ det priset..... om nån ser, säg till!!!!
  • Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-05-17 17:34:30 följande:
    Riski: Kolla med Babyproffsen i Sisjön, de hade flera stycken kvar fast de såldes tillsammans med åkpåse och bilstolsadaptrar och allt vad det var. Men kanske de säljer separat också?
    nä, den varmkt dyrare där....typ 5000 för bara bee...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11