-
Amma ofta det ökar produktionen. I början är det ju ofta lite stökigt innan det ger sig.sarahl skrev 2010-04-14 15:36:06 följande:någon som har tips vid amningsproblem? har inte tillräckligt med mjölk!
-
Men vad är det för jädrans skit! Det är ju vår, det SKA vara vår!
www.expressen.se/Nyheter/1.1952576/kraftigt-snofall-drar-in-over-sverige
-
Vi har mössbrist!
Vi har säkert 100 mössor här hemma och inget passar. Lillgrisen kommer att få väääldigt mycket mössor. *s*
Bara att börja surfa runt och hitta något lämpligt i mössväg som inte blir för varmt då det är fint väder. Synd bara att vi inte shoppat vårjacka till storbus än, svårt att köpa mössa när man inte vet vad för färger man ska inrikta sig på.
-
Tipsa mig gärna om vart jag kan hitta färgglada trikåmössor till alla pojkarna. Märken och webshoppar som bör kollas in. Min fantasi är inte på topp.
-
Nu har jag promenerat till bussen (ca 400 m) . Varit vid skolan och knallat omkring medan pojkarna lekt. Åkt hem med grabbsen och lillgrisen. Lämnat av grabbsen till pappsen hemma och tagit lillgrisen med mig ned till gula lådan och postat brev (ca 1,5 km tr). Nu har jag landat med en kopp te och ska strax fixa käk.
Jag fick lite panik och köpte några sådana där dreggelscarfes (pippi) då jag blev lite kär i en med rosa elefanter på. *s* Snabb leverans så nu har vi några + att jag har något att dra i och studera på nära håll när jag ska sy egna.
Hade tänkt ta buggan idag men hann inte bädda om vagnarna så det fick bli EW:n. Men oj vad jag är glad att jag inte har en riktig ljus vagn just nu! Inte för att svart är ultimat heller så som det dammar på vägarna, för att inte tala om små händer som spenderat större delen av em i sandlådan och lämnar väldigt snygga (NOT!) handavtryck överallt! *gah*
-
Ni vet att jag har klagat på att jag börjar bli gråhårig. Kolla in bilderna som är tagna tidigare idag, där syns det! Det här hände alltså under grav, jag har fått massor av grått i håret. Mest tydligt i luggen.
Jag måste verkligen komma iväg till frissan (klippa) och fäga håret (hemma)! Maken kan inte alls förstå varför detta är så viktigt, han förstår inte varför jag tycker att jag ser gammal ut. Själv tycker jag att det grå lägger på en så där tio år utseendemässigt. Karlar är dumma! *surar*
-
Bortse från den konstiga minen, vet inte vad jag höll på med. *s*
-
Tack, men det var nog lite att ta i.Fröken Småland skrev 2010-04-15 21:17:27 följande:Jag tycker du är dösnygg! Och snygg lugg också Men lite färg piggar alltid upp oavsett plats så det skulle jag absolut investerat i om jag var som du. Smygfärga makens hår lite fläckvis en natt som hämnd *fnissar och går och lägger mig*
Jag ska bleka sådana där fula 80-tals slingor på honom bara för att han är så du (och inte har ett enda grått hår)! -
*ha ha* Vilket skrattanfall jag fick! Plupp! Vad gulligt.Ekorrfamiljen skrev 2010-04-16 00:27:16 följande:Tycker du är läcker ändå Asereht! Men som Frk S sa, lite färg piggar ju alltid upp ändå.. Själv vill jag tona det mörkare eller göra ljusa slingor, beroende på ork och ekonomi. Såg bilder på mig själv från resan, håret såg ju helt fett ut, men det var faktiskt allt vax jag hade i för att få det att ligga kvar alls. Nu när jag inte har vax i ser jag ut ungefär som Plupp!! (Vilket maken även kallar mig..) zasata: Najs shopping! Den sommardressen till Leo var ju jättefin och Pippitröjan letade jag efter till Vendel, men hann inte ordentligt.. Jag får åka ner framåt sommaren istället.
-
Kurs kan vara kul när det är något intressant (med många pauser) men oftast är det bara "syrefattigt" och då menar jag både psykiskt och fysiskt. Jag råkar alltid ut för "aulasyndromet" jag hade i skolan dvs så fort man skulle se på film i aulan så blev man så trött så man höll på att nicka till (pga syrebrist med många elever på litet utrymme). *rys*passau skrev 2010-04-16 07:01:35 följande:drar på krus HELa DAGEN...blä---