K*B*N, pratar del 11

Och så skulle jag säga att pedagogen (?) från öppna förskolan ringde i eftermiddags. Hon hade pratat med förskolechefen och vi ska träffa densamme på torsdag och göra upp om möte med henne. Där ska vi förhoppningsvis få lufta våra problem och ev. få utökade tider. *glad* Pedagogen hade även kontaktat bvc-psykologen som sa att vi är välkomna att kontakta honom så ska vi få hjälp. Hurra!
I rena glädjen och lättnaden nu har jag städat ur Viperas bil och sedan har jag rensat på byrån i sovrummet, sorterat kläder, tvättat blöjor och bäddat rent i lägenheten eftersom min bästis kommer inatt och ska stanna några dagar. Jag kommer säkert att få betala genom trötthet och ont i kroppen imorgon, men det är det värt.
Internet har förresten lagt av här hos Vipera så jag är glad att jag har tagit hit min bärbara.
Jag vill också ha mc-kort! Fixade B-kortet när jag var 22 och det var sent i min umgängeskrets. Hade gärna velat ha moppe när jag var 15, men jag fick nöja mig med att åka bakpå bästisens coooola Yamaha DT50! (Eller var det hon som hade en Honda MT?) *moppemaffian*
Meeeh, läste senast på sidan 108.. Har jag missat något livsavgörande?
zasata: Har du fått jobb nu? Grattis!
Fröken S: Tack för litet brev i lådan. *kan inte inboxa här* Nä, har inte sett någon tidning, men det var ett par dagar sedan JAG var i min lgh.
Vi har varit på möte på dagis (jaja, förskolan) och Vendel får mer tid där!! *gör vågen* Gud så skönt! Nu ska jag bara kontakta bvc-psykologen och en läkare för att få ordning på mig också.
Idag fyllde vandalen dessutom 4 år. Min lille sötskrutt.
Hmm, har vi fått ny medlem eller är det någon som bytt namn? *surfar vidare*