• passau

K*B*N, pratar del 11

Lindajo jag har en graco med bas för montering med 2 punkts bälte... Grå med rött, fint skick... Hade tänkt att spara den ifs... Men säg till om det är intr. Så får jag fundera...

• passau

Hittade en röd liggdel till uj för 80:- på loppisen, men la tillbaka den... Kommer inte skaffa uj eller fler å orkade inte pimpa den för att sälja heller ;)

• passau

En riktigt bra dag Bröllopsinbjudan från lillebror med blivande fru samt beställt resa med mamma och lillasyster till new york !

• passau

Grattis till nöffe!!! Här kör vi racet igen skriver inte vad för z skull... Tror inte jag behöver säga mer... Bygget rådmans med M som bara leker med gubbarna till den och S sover på soffan, avbokat anticimex, tandläkaren å 4-ård kontroll... Känns så där...

• passau

Jag vet varför Ligger en bugga för 1500:- på B även ett graco adapter... Skickade sms till lindajo

• passau

Att man blodgrupperar varje gång är för att kolla antikroppar i blodet... *jobbat på blodcentralen*

• passau

selektiv hörsel kallar vi det... man hör det man vill höra, om orden glass eller godis är inräknade skall man dock bli uppmärksam om dom inte hör

• passau

jag sydde ett helt gäng sånna men i vanligt bommulstyg, jag själv ställde aldrig vagnen så den stog i direkt sol, men som solskydd var det kanon! hade med till Thailand nu med

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11