K*B*N, pratar del 11
*undrar om vi fått bild på frk s uj än* Ekorren - nej inget kontonr, det kommer ;)
*undrar om vi fått bild på frk s uj än* Ekorren - nej inget kontonr, det kommer ;)
Sov gott på Er! kram
tycker att frk S värkar ruggigt morgonpigg... är det bara du eller kidzen med?
Hoppas att frk. S tissetroll mår bättre och har slutat hosta. Kram till er alla som behöver! Och onda ögat till alla dåliga traderare
Fy för 40grader feber, krya på de små!
Trevlig resa nif! Ska ni till Mumindalen ? Grattis till vagnen zasata! Idag ska jag och lillkorv städa och plocka lite här hemma, ikväll kommer massa mammor och shoppar Me and I och äter pastasallad
Någon som har nått att säga om lindex fix overaller? Tänkte kanske ha den som extra, röd eller svart? 600 känns som ett bra pris! Annars är det någon med erfarenhet av Everest overallen? Tycker dem är rätt fina!
Didriksson hade en fantastisk blå overall förra säsongen som var helt gudomlig, idag klämde jag lite på en grön.... Hmmm Everest var oxå fina, fanns grön eller rosa eller svart... Ingen röd Ingen som har någon fin i stl 98 att sälja till mig?
Har oxå vart på loppis idag - blev 2 po.p ws för 30kr (en förliten 86 men kunde inte låta bli för det priset
) lite po.p baströjor. En prinsesskjol med volang från NoaNoa, som T sa att hon skulle giftas i (gifta sig)
sedan ett 3D trä pussel med rödluvan. Och lite annat bra "skrot" .. Råkade ju oxå springa på en Swift chilli när vi åt lunch, den är ju sååå fin *smygkär* så jag tror det får bli en CAM från start och sedan vid "vändafrån" vänlig ålder även en Swift... Och sedan been oxå då, och Pippi
. Hur låter det?
Heja vendels medicin ! Grattis zasata till snyggve vagn, så röd o fin! Körde nästan av vägen i exstas över RÖD rollerbug idag. En sådan MÅSTE/ska jag ju ha nästa gång oxå - plan (hitintills) CAM, bee, Swift, röd/svart Rb och Pippi. Nästa vecka är det dags för kub-test, inte fått kallelsen än bara så den väntar vi på. Imorgon/dag (blir tokigt när man somnar i soffan till bullerbyn vid 20) ska vi på bakluckeloppis, 1års kalas och sedan ska jag på 32års middag. Go'natt!