• passau

K*B*N, pratar del 11

Lindajo; tror sjalen kostar 595;- ny, jag bet 300:- men provade den bara, då jag tyckte M var för stor... 13kg och 1 1/2 år... Känns 250:- ok?

• passau

Prinsesskalas för s idag, nu har 3 avbokat kul... Eller inte! 2 sa till innan, den ena är s bästis med leukemi=inget konstigt, sen en dagiskpmpis med feber =vet att hon vart sjuk hela veckan, den sista är en kompis barn som fått magsjuka i natt, I ÅR IGEN! Samma sak varje år innan kalaset! Maken sa att dom skulle sluta ge henne konstiga saker dagen innan trött bara! Som sjuka barnen får s ha ett annant kalas för men vi kommer inte bjuda den magsjuka... *arg*

• passau

Med tanke på min mage kan jag inte missa men tänk om man inte behövde känna sig gravid eller vänta mer än 10v! Coolt!

• passau

Jag drar ju till us snart om det är ngt litet jag kunde ta av midjebandet på geckon! Böj försiktigt isär och peta ur bandet ur springan...

• passau

Ok! På geckon satt det med en halvrund metall grej som man kunde pilla emellan bandet på... Sorry!

• passau

Jag hoppades någon bytt ut min med men inga paket här inte... Men tjejerna fick (köpte en massa onödigt i Ullared typ var sin pettson pjamas för att dom var så söta och s fick en omgång typ polly pocket med prins och Askungen och M fick en omgång större little people med vikbara ben) så jag är bästaste mamman i hela väääärlden! Bara så ni vet! sen att S får mindre när hon fyller fattar ju inte hon leksakerna gick på totalt 80:- då är det lätt att vara snäll jätte kram till er alla!

• passau

Ekorren; funderar på att mportera en själv och 2vagnar utan barn är nog svårt att få med sig

• passau

När M var liten väckte jag henne för att lämna på dagis p sen för att hämta... Surt! Nu gör jag som jag vill med mina timmar IOM att jag jobbar så jag ha 10-15 ti-to=15h... S är gratis! Så länge d funkar är det bra annars får jag börja betala

• passau

Vi ligger ju i högsta gruppen på vår taxa för dagis... Å när vi kommer betala för s så blir totala 1800:- typ... Jag tycker d e ok när man jobbar, men surt vid 9h

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11