Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

*morrar lite åt kaxig Frk S* Ekorren, vart hittar man Bvitaminerna, hälsokost? Tablettform? Asse - har du länk till nya elodie? Jag är ju tokkär i min cherry blossom, som T inte alls får plats i

• Tant Pruselius

Ekorren, nu är ett litet grönt paket på G ner till sol-ön Bättre sent än aldrig heter det ju Jag inboxar om kontonr så småningom, hehe. Idag va jag på inskrivning på MVC. Imorgon kub-test som jag försöker ta med ro.....

• Tant Pruselius

Frk S - tog blodproverna i torsdags och imorgon är det UL men får vad jag förstod av BM svaren på ALLT, de som dem tar prover på då...

• Tant Pruselius
    mamma på vift skrev 2010-09-01 19:46:58 följande:
    Fröken S och Ekorrfamiljen: Tack! Vad söta ni är Kanske ska ta mig i kragen och bli lite mer aktiv på FL... jag läser en himla massa trådar men skriver nästan aldrig i dem... vet inte varför men jag gillar att hålla mig lite i bakgrunden Ni är så härliga här i tråden och det är så roligt att läsa om era funderingar kring allt mellan himmel och jord... man får en massa bra tips om vinterkläder, åkpåsar osv som man inte får någon annanstans.
    ja dom är grymma på att "smitta av sig" i den här tråden
    Nemia noj skrev 2010-09-01 21:01:44 följande:
    Fu sjutton va ja känner mig Off, grinig, tjurig och trött inkl allt annat som har med sluta röka att göra.. Bläää... Men nu ska de fanken bli gjort Den 9/9 kl 9 ryker staven i armen o bebisverkstaden ska dra igång på nytt
    Har typ somna innan 21 varje kväll nu o sovit som död igenom hela natten, maken har typ fått släpa mig ur sängen på morgonen för ja ska hinna lämna stora vid skol taxin.. Hur kan man bli så trött, ja som brukar vara för pigg o vaken jämnt går som en dimma hela dagarna igenom.

Har inte orka läsa tillbaka typ 10-13 sidor, så har de hänt någe kul får ni informera mig
    ohohooo späääännande! *håller tummar och tår* Och bra att du skippat röken! Heja!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-02 09:18:46 följande:
    Håller med och tycker också Mamma på Vift ska göra sig hörd lite oftare.

Gillar randig buggysnuggle, gillar iofs många buggysnugglar men jag ska inte köpa någon sån. Isf får jag sy en. Jag har ju redan två fleeceåkpåsar och dom har vi ju inte börjat använda än. Eller jo, jag har bäddat i happyn med den ena men nöffe har bara legat i den en gång sedan dess. Fin är den iaf.

Jag vill ha en enfärgad sjysst vanlig åkpåse och den ska funka till både blått och rött. Skulle kunna tänka mig en gul eller orange om färgerna är klara och fina men det finns inte så många sådana på marknaden. OTH är bortvalda. Simpleworld har jag kikat på men de verkar lite dassiga i färgen. Nomad finns men jag har inte lyckats hitta några bra bilder. Jag kikar vidare på webben då jag inte har några butiker att tala om här hemma.

Jag är så grymt trött just nu. Tror att skolstarten tagit mer på mig än på barnen. De är tröttare på kvällarna. Jag håller på att aldrig ta mig ur sängen på morgnarna. Men nu har jag hittat en bra alarmapp som inte skrämmer skiten ur mig så att jag vaknar med hjärtklappning. Dessutom så vaknar inte nöffe av den vilket är ett plus erftersom han gärna får sova lite längre än vad jag kan. Så numer vaknar jag till klassisk musik.
    den appen vill jag med ha, namn?

såg svar längre ner....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11