• passau

K*B*N, pratar del 11

Dom anser ju att även 15h barn tar upp en plats, ja visst men just 15h kanske man kunde subventionera?! För vår del missade dom att tjejerna Skulle gått heltid från 1/2 så dom tog in för många barn för att mina gick lite förra terminen, allt för att M skulle få en plats på S avd. Just nu är d 40 i kö till d dagiset :-0 Så vi har 1 krok till båda barnen å d e rätt mkt grejer man har med till 2barn! Nu e d både Jacka. Å overall, fleece regnställ, vanliga skor å fodrade gummistövlar... Så man kan säga att d e fullt! Å d e ju inte dagis fel utan högre upp! Så då e d extra surt att betala fullt för 9h

• passau

Lååååång dag idag... Jobba, simskola å sen direkt till middag för mamma... Kul men segt...

• passau

Igår var jag och hämtade en present jag köpt till S som jag glömt av, den låg hos en kompis mamma Så jag hade förträngt det... En magnet som man lär sig klockan av typ... Och en annan magnet som man sätter in dagar, väder månad år mm en magnetisk kalender kan ta kort i morgon när hon öppnat... Båda med Greta gris hoppas vi kan lära något av den iaf...

• passau

Förstår precis ase! Jag har varit ras i magen till idag... Springer på toa som en galning å så måste man jobba M är inte heller 100 men inte dålig heller... Surt! Idag fyller mamma så vi ska ut å äta i kväll, ska bli trevlig! Annars bokföring med lärare så d blir nog inga inlägg av mig idag krAm till ase lite försent... (fast jag var inte här igår å andra sidan )

• passau

äter lunch ensam på kontoret, lugnt å skönt

vi har en exp, kan inte säga att det är värt dom extra pengarna om man ska köpa en ny, men ändå...  vissa saker är bättre, sufletten mm, men vi har d gamla syskonsätet som passade så överväldigad är jag inte men jag gillar PT!

• passau

Sitter på simskolan och helt plötsligt hoppade S i från kanten och simmade 4 arm och bentag! Var tog min fega bebis vägen? Å hon e inte ens 4år! *impad* Har ifs sagt att jag tror hon kommer simma innan 4år men pratade med en gammal simmarkompis för 20mim sen å sa att jag gav upp det fick svar på tal kan man säga

• passau

Fr S jag vill ha från gekås!!!! Säg till innan isf!!! Steker Plättar återkommer med pres... ligger för övrigt massa målade mönster och utklippta mössor å annat kreativt på köksbordet allt för att det är kalas om 2h

• passau

Skrev i andra tråden frs d e jordgubbs-Lisa för 9,95 å samma med en katt 2 figurer å ett badkar för 19 isf behöver jag vara mer specifik?

• passau

Shit vad ni skriver! Västkust-tjej (hur länge e man d?) men man, hus och 2 tjejer, M är 1 1/2år och S fyllde 4 igår (och lärde sig simma i förrgår ) sydde jätte mkt till S en hel del till M men nu när D ska va 2 av allt räcker inte riktigt tiden till... Sytt ganska mkt till vagnarna men oxå mkt kläder... gör en hel del smycken och säljer... Just nu kan jag varken komma in i mitt syrum (har ju kalas på löpande band och gissa var allt jag inte orkar städa hamnar) och sen så renoverar vi vår älskade sommarstuga på 1rok som nu blivit 2mini rok... Där ligger all min lediga tid (och pengar) just nu...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11