Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Har jag sagt att jag älskar Er?! Ni är så himla fina och rara och ett otroligt stöd. Hoppas att jag någon gång ( under lite roligare premisser) kan få gengälda!

• Tant Pruselius

Jag har bestämt att en Depp-dag/helg är ok, sedan nya tag och i stället se att risken är LITEN att det blir ett "dåligt" besked och försöka i den mån det går att slå det hela ifrån mig. Blir ändå inte klokare av allt tänk om... Tänk hit tänk dit... Min mamma jobbar på det lokala sjukhuset och har jobbat med diverse människor, så hon kände den kvinnan A som jag pratade med tidigare i morse på fostermedecin, hon sa till mamma att hon skulle hälsa mig att ha lite förtröstan och att mitt fall inte alls var spec stor högrisk, kanske mer bara lite värt att ta sig ennärmare titt.... Jag känner att jag mest sluddrar......

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-03 20:59:26 följande:
    Hemma igen. Har bara läst igen några sidor. Mår inge vidare, vet inte om jag fortfarande är sjösjuk eller om det handlar om något annat. :S

Tänkte skicka en STOR kram till pruseluskan innan jag kryper till kojs för natten. Någon får gärna uppdatera mig om vad som hänt mer på sistone.
    Hjärta

Hur har ni haft det?
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:20:21 följande:
    Nu har jag just snackat med Danmark via Skype. Det gick sådär för de hade problem med mikrofonen men de sa att de såg och hörde mig bra. Så nu har jag fått lite blodad tand och tänkte att det skulle vara kul om vi kunde koppla upp oss allihopa och ha en videokonferens så alla får se varandra Finns det såna forum?
    Välkommen hem Nif!
    du e bra tokig du
    passau skrev 2010-09-03 21:34:33 följande:
    Prus finns det någon speciell anledning till att du vill göra testen? I morgon ska vi till Ikea på loppis nu sängen, hoppas liten M sover i sin nya (S) säng och inte ramlar ur...
    fick ju ma i v 14 där det visade sig att grav hade stannat av i v 8-9, då kan det ha med kromosomfel att göra (behöver absolut inte alls vara så men....) så denna grav har jag vart mkt oroligare och inte riktigt kunna glatt mig över den alls...
    Var inte alls lika nojig när jag väntade T....

Har bestämt mig för att se det så att allt är bra, tills motsattsen bevisas.....
    Fröken Småland skrev 2010-09-03 21:39:14 följande:
    Hon fick dåliga siffror på KUB, har du missat det?
    kan någon ha missat det
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-03 23:43:15 följande:
    Pruseluskan skrev 2010-09-03 20:23:04 följande:
    Korren- ingen overall än ?
    Jo, grannen kom in med den precis när jag skulle åka iväg till marknaden nu ikväll! Jättefin ju! Märkligt att den inte fanns på Lindex här i stan.. Tack ska du ha (och pengar ska du få!) Kram!
    va bra   härligt att du blev nöjd, jag tycker den är gydomlig i färgen....
  • Tant Pruselius

klämde på en turkos po.p overall idag, I like.... men T bara "Nääääääääääääj lill ha jöd" sååå red it is! Klok unge det där....

Någon i behvov av tunn vinter jacka 128 mörkblå po.p utan luva ?

• Tant Pruselius
    Nemia noj skrev 2010-09-04 17:57:36 följande:
    Jag kan vara intresserad av den, kan du fixa en bild? Va ska du ha för den?
    jag kan fixa bild, förhoppningsvis under morgon dagen, eller så inboxar du mob nr så mms:ar jag över bild
  • Tant Pruselius

idag är en jobbigare dag (igen)..... men försöker tänka att imorgon ÄR en annan.. dag...

Nemia Noj - Bild kommer, ska bara hitta orken....

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-06 16:30:43 följande:
    Någon som vet om man vår ned en A4 mapp i en minikånken?
    kan testa sen men spotant tror jag nej!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11