K*B*N, pratar del 11
Sugen på Ullared men jag ska ju till ny om mindre än en månad så jag SKA stanna hemma! Ska man övertala maken om Gbg?! Jag borde verkligen onte!
Sugen på Ullared men jag ska ju till ny om mindre än en månad så jag SKA stanna hemma! Ska man övertala maken om Gbg?! Jag borde verkligen onte!
Mina barn är extremt vattenvana (om någon missat d ) Mormor har pool men den e 180cm djup så mina barn vet inte hur man bottnar
men do Går heller inte i utan armkuddar... M går å hämtar dem Om hon vill bada (är skydd på som öåste bort)
Jag är lvräddare å har massa olika kurser inom d, bl.a. Is livräddare... Simlärare å tränare mm... Maken är dykare så tjejerna är vana vid vatten och har dessutom vett vad gäller vatten... Mamma, sys å bror e lika inbitna vad gäller vatten därav simmar S... Hårt hållen
Jag har skickat bilder ?! Inboa smsa ditt nr så fixas d pronto!!!
Skockade igen på d nr jag hade... Hoppas det var rätt!
Bollfrans gissar jag...
Har kontaktat säljaren men hon är nog inte så sugen på att jag vill pruta
jag hade en bb gecko tills damen höll på att ramla ur när hon reste sig, för att det inte fanns båge, då fick den flytta...
nu har jag 2 PT (hehe. en sovvagn sp och en exp som bor i bilen) sen en sitty och en paraplysulky som ligger bortglömda i källaren... en brio (flex kanske) bor i stugan där d e grusvägar...
jag är nog väldigt nöjd med exp och tror inte det kommer flytta hit någon mer vagn, men sys jobbar på att gubben vill ha barn och hon vill ha bb, en beg och jag ska få fria händer att fixa den! så jag kommer hs fullt upp snart hoppas jag och dessutom slippa betala, men kunna låna!
(har inte förankrat låne biten men vagnen kommer ju inhandlas vääääldigt tidigt i grav så jag hinner fixa den å provköras måste den väl?!)
Lexis: att du inte varit här länge nog så vi hunnit påverka dej att skaffa bugga
skulle åkt till stugan och städat, när vi öppnade dörren är det ren blankis ÖVERALLT!!! även på hela bilen! *f-n* kommer inte hinna klart idag heller (med städningen så vi kan börja lägga golv å flytta möbler)
undrar om vi kan bo där i sommar?! vi började ju bara renovera i aug... å trodde d skulle ta 2v *ironi*
*blåser för fullt* är HLR-instruktör sen 1994 men kan bara d gamla HLR men va f*n tror d räddar liv d med...