Inlägg från: Ekorrfamiljen |Visa alla inlägg
  • Ekorrfamiljen

K*B*N, pratar del 11

Nej tack! En så'n sambo vill jag inte ha! Jag är nöjd med den jag har! Han ligger iofs och sover med Vemund nu, men det är han värd efter att han gick upp i ottan med Vendel och lät mig och Vemund sova några timmar till.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Ekorrfamiljen

Ååååhhh! Loggade in på FKs hemsida och ser att jag ÄNTLIGEN ska få min fp från november utbetald, ja snart i alla fall. *gråter glädjetårar* Då kan jag snart skicka intyg till a-kassan och så hoppas vi att de i sin tur kan få ändan ur vagnen och betala ut min ersättning. *glädjedans*

• Ekorrfamiljen
    zasata skrev 2011-01-29 14:19:36 följande:
    Blä nu är gubben och jobbar till 9 ikväll och kanske i morgon med. Trååååkigt!
    Njut av friden en stund väl?
  • Ekorrfamiljen
    passau skrev 2011-01-29 17:41:16 följande:
    Halsfluss på liten M... Förklarar febern å gnälligheten... sötisen...
    Stackars! Det var ju det Vemund hade nu med. Inte kul!

Fy och blä, någon har lagt bud på det huset vi vill ha! Det är MITT!!
  • Ekorrfamiljen

zasata: Vi har kvar adventsljusstaken i Vendels rum.

Fröken Småland: Hälsa Dalarna! *saknar*

• Ekorrfamiljen
    Asereht: Betänk att på Gotland fanns inga rulltrappor till för ett par år sedan! Det var stooort när Åhléns med sina två plan ordnade en rulltrappa istället för bara en hiss.

Tanten: Håller tummarna för dig nu och hoppas det går bra med James Bond.
  • Ekorrfamiljen

Lindadjo: Fin! 

Kavat: Håller tummarna för liten!

Nif: Håller tummarna för dig med.

passau: Usch så creepy av henne! Förstår att du reagerar!

Tant Pruselius: Vilken söt T i söt mössa.

Jag ska till tandläkaren och rotfylla vid 14.45. *ååååångest*

• Ekorrfamiljen

F*ck! Nu är det tre budgivare på huset jag vill ha! Varför då? De andra husen vi tittat på har inte en käft bjudit på fast de var i bättre/större skick än det här. Buääää..

Svärmor var med och tittade igår och tyckte att det var stort. Så frågade hon hur många rum det är. 8 svarade jag, varav ett är ett hobbyrum. "-Vad ska ni med så många rum till?" undrade hon. Ehhh, om hon inte har noterat det så har vi 4 barn och ett till på väg. Vi behöver alltså minst 5 sovrum (eftersom mina barn inte är i läge att dela sovrum med varandra) och så är det ju bra att ha ett gästrum.. Bara för att HON bor ensam i en villa med typ 8 rum och tycker att det är för stort så är det ju inte det för alla... Tungan ute

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11