K*B*N, pratar del 11
Asse- det är tyvärr samma tillväga gångssätt på leveransen på beskedet även här. Men jag ska se om jag inte kanske kan få ett samtal oavsett, annars kommer min telefonfobi byggas på med 1000%.....
Asse- det är tyvärr samma tillväga gångssätt på leveransen på beskedet även här. Men jag ska se om jag inte kanske kan få ett samtal oavsett, annars kommer min telefonfobi byggas på med 1000%.....
Och nu kom tårarna och klumpen.....
Frk S - inget fel än..... Men jag kom på mig själv nu när jag bäddade sängen med att tänka tanken att jag kanske bör lägga ut plastadfrote'... Tänk om tanken är någon form av hint? Usch jag blir tokig. Fast jag vet att jag vill/behöver veta om jag ska ha en chans att njuta av denna grav överhuvudtaget... Så, ingen återvändo.......
Nu är jag tillbaka.. i ligg läge... Mamma (som jobbar på samma sjukhus som jag gjorde testet på och som jobbat med både doktorn och sköterskan som utförde testet) var med och höll min hand. Alla var optemisster och jag hoppas SÅ att dem har rätt... Nu vill vi inte ha nått samtal inom en vecka 10dagar, hur ska man överleva denna väntan och SKRÄCK över att telefonen ska ringa..
Oj vilka fiiina mössor Passau.
Och villka go-troll Asereht!
Asereht- Hojta till om du inte hittar för jag vet att det finns på b-land här i kungens kurva.