Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-09-13 12:36:39 följande:
    Hjärta
    Kan du inte komma på något som du vill ha och när denna dag är över så gör du det/köper det så du har något trevligt att se fram emot. Planera en resa, ta ett bubbelbad, fika med en kär vän eller tja, vad som helst som kan få tankarna att skingras lite.
    har försökt att göra annat men känner mig bara disträ och ofocuserad till max.....
    att "gilla läget" känns liksom Omöjligt, men vad annat kan man göra....
  • Tant Pruselius

Nej, jag gillar rött.... jag kan "skära" mig lite mot Er, det är väll lungan ändå?

Fröken Småland skrev 2010-09-13 15:14:15 följande:
    Vi tänker på dig allihop Prus! Men du får byta klänning då så du matchar Kavat. Jag köper något snyggt i Falun
  • Tant Pruselius

Kavat - skicka över lillen hit, jag kan ändå inte sova och behovet av att snussa bebbe är STORT! Och det kanske skulle få mig lugn...

• Tant Pruselius

Nif har väll haft ett par scootrar? Mig har den aldrig impat på dock, tycker att det flesta jag "sprungit" på har gnisslat välldans... Gnällig eller vad? Skyller på sömnbrist...

• Tant Pruselius
    passau skrev 2010-09-13 21:05:35 följande:
    flytta in här! maken kan bo i källaren *sur på honom*
    Kavat skrev 2010-09-13 21:49:27 följande:
    Åh, ja, det låter toppen! Tänk då kanske man äntligen kan få lite support och någon att dricka te och kaffe med på dagarna! Kaffe Ta med dig öronproppar (så du slipper höra de andra barnen och maken när de sätter fart! )Flört
    *packar väskan*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11