Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2010-09-03 21:34:33 följande:
    Prus finns det någon speciell anledning till att du vill göra testen? I morgon ska vi till Ikea på loppis nu sängen, hoppas liten M sover i sin nya (S) säng och inte ramlar ur...
    Hon fick dåliga siffror på KUB, har du missat det?
  • Fröken Småland

Pruseluskan: det är för att du inte har varit här hos oss Hoppas du får sova inatt och att det blir en bra dag. Nej, förresten; jag bestämmer att det blir en bra dag imorgon!

• Fröken Småland

Man tager vad man haver... Sydde ett bälte i ett gammalt manchestertyg och sydde fast mannens fickor från ett par arbetsbyxor. Funkar bra som arbetsbälte till hammare och spik

• Fröken Småland

Haha, det är inte min man på bilden utan min pyssling som jag tvingade vara modell Och nej, särskilt grov är han inte men jag tror att bilden ljuger något. Skall prova den vinkeln på mig själv Tungan ute

• Fröken Småland

Lokatt: Jag känner ingen som är bra på att fickparkera! Det momentet är bara så fruktansvärt tramsigt för det är ju bara att låta bli att fickparkera om man inte tycker att man kan det

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-09-05 20:48:25 följande:
    Nädu, fickparkera måste man lära sig, det går inte att låta bli om man är inne i en stad och ska parkera där det bara finns fickparkering, vad gör du då? Kan ju inte lämna bilen mitt på vägen heller
    Och det är inte sååå svårt, om man bara kommer på ett sätt som funkar.
    Visst är det jättebra att kunna fickparkera men under mina 20 år med körkort så har jag faktiskt inte vid ett enda tillfälle varit tvungen att fickparkera. Jag har gjort det men inte för att nöden krävde. Fast nu är jag ju inte så mycket i stan men i mindre och mellanstora samhällen har jag rört mig i dagligen fram till för något år sedan (numera häckar jag mest här hemma ).
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-06 07:36:27 följande:
    NÅgon mer än jag som uppskattar vinnarbrev (Tradera) av typen:

Hej! Du vann min auktion. Sätt in pengarna på konto xxx inom 3 dagar. Hälsningar anna (eller liknande)!

Det händer så ofta att man ju måste anta att genomsnittstraderaren är dum i huvudet. *morrar* Det har aldrig slagit folk att man kanske har budat på mer än en auktion....
    Nu är jag lite osäker på vad du menar? Jag är nog en av genomsnittstraderarna då kanske? Drömmer
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11