• passau

K*B*N, pratar del 11

Bohus! Åk till lager 157 å fynda!!! Å hämta chasit!

• passau

Lager 157, eller så Åker jag med dej dit å shoppar loss å hämtar chassi Googla på d, trevliga butiker i buschen med bra priser

• passau
    bohusbebis skrev 2011-05-25 12:02:14 följande:
    förresten, på kusten där vi bor är man knappt i semesterparadisen på somrarna å trängs - och man handlar absolut inget... nån vecka senare är det alltid storrea när sommarbutikerna ska stänga
    å då tar jag med familjen å våldgästar å kräver fika! *vänta bara*
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-05-25 12:13:56 följande:
    Vi kan ta fika med oss och köa nån timme innan de öppnar Eller kanske en klassiker... tälta? Nä, det brukar inte vara nån rusning. Men 70% på Rabalder missar man inte!
    *kontrar* har aldrig varit inne på rabalder... inte min smak på kläder... men jag e på
    OM du åker med till Ullared haha!
  • passau
    bohusbebis skrev 2011-05-25 12:57:37 följande:

Rabalder har jättefina kläder till barn, speciellt flick

Vi får ta en guidad K*B*N-shoppingrunda i väst framöver vettja!

Men ullared och ulricehamn e rätt avlägset varandra va? Inget man tar "på vägen"... (e ju utlokaliserad 08 och rätt lost i geografin utanför min gårdsplan)

vi ska nog dela upp just dom delarna
    du kommer vara slut efter båda enskillt
  • passau

probelm:
    hämtar ju en vagn i Älmhult...
    men ska jag ta med buggan å köra 2 buggor, eller ska jag chansa på att jag bara behöver ståbrädan (mycket tveksamt) till S, eller ska jag ta med PT, och därmed ha både bugga å PT med syskonsäte med mig...
    suck.´..

enda fördelen är att M är så sjukt kär i sin vagn att hon blir galen om hon ser den och vill åka (ifs alla vagnar) att hon kommer åka tills jag säljer allt så hon måste gå... (vilket jag gillar men mormor blir galen på ) men bara för att M åker vill S oxå åka... å sätter sig S i vagnen biter M henne...

slutsats tror jag är att jag inte kommer klara mig med en vagn men HUUUUURRRR ska jar göra?!

sålt vår kura-säng, dvs plockat upp den på altan i delar, snart packat alla kläder till hela familjen...
    *känner mig liiiite nyttig* även om jag suttit här allt för mkt!

• passau
    bohusbebis skrev 2011-05-25 14:42:54 följande:
    å jag är väl till stor hjälp va....!?
    ungefär så känner jag med... inte en aning med andra ord
  • passau

ska hämta en beige frog
    S har deklarerat att hon är stor så d räcker med ståbräda!
    tror jag vad jag vill på men vi har med en bärnmes om d kniper...

skulle jag inte hämtat vagnen i Älmhult så hade jag utan tvekan kört PT!
    men orkar inte ha med mig för mkt, d e sjukt mkt packning ändå nör man måste räkna med både sol/bad å hällregn å snålblåst å halvfint...
    typ allt utom vinteroverall

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11