• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Helloj, tillbaks efter en helg på landet.

Ekorren, kram, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, men Nif hade ju koll, så börja du där. Håller alla tummar att det löser sig.
    Det är verkligen en sådan där mellanålder. De inser inte konsekvenserna av sitt handlande men börjar kunna hantera kniv, sax mm.

Lindadjo, usch då. Hoppas det snart blir bättre, på ett eller annat sätt. Det är inte så att du faktiskt är gravid?

• Kavat
    Asereht skrev 2010-04-26 12:53:28 följande:
    Nu är jag lite ego och visar upp vår "nya" (begagnade" soffgrupp. Himla skön att sitta i och passar bra till mattan vi redan hade. *gillar* Sen kan man skaffa en till klädsel att variera med. Inte dumt alls om jag får säga det själv. Och det bästa var att den var billig och fanns hyfsat nära. Filtarna är väl inte så matchade men jag var tvungen att lägga dem någonstans. Vi är riktiga filtmysar i vår familj närmligen. *s*
    Åh, vad härligt! Nu blev jag helt avis! Jätte fint! Och att det var fynd gör inte saken sämre. Jag är också sugen på en ny soffa och har varit länge, men, men, vi får väl se när det blev verklighet.

Vi fick föresten in den "nya" spisen i förra veckan. Härligt med lite fräschare häll. Det gick ju aldrig att få rent runt plattorna. Dessutom läckte det in vatten under några så kokade det över gick jordfelsbrytaren...
  • Kavat

Tittar in och säger hej, får återkomma, ska åka iväg och lämna ett paket och hämta ett.

Angående uppkörning så måste det väl vara så att man bokar båda tiderna samtidigt typ, alltså att teorin måste vara avklarad för att få köra upp. Men klarar man inte uppkörningen så måste man väl ändå ha ett godkänt teoriprov som håller lite till???
    Tycker ni är duktiga, ni som tar körkort! Så glad att jag tog när jag var 18, annars så hade det nog dröjt...

• Kavat
    zasata skrev 2010-04-28 20:42:53 följande:
    Jag skall till tandläkaren på valborg ;-( Min söndriga vagn finns det bilder på i BB nu
    Oj, att den kunde fastna så!!!
  • Kavat
    Lindadjo skrev 2010-04-28 22:11:53 följande:
    Jag känner mig så konstig. Enligt uträkningar som jag gjort här på internet, så är min mest fertila tid nu mellan lördag 24:e och torsdag 29 april. Men ska det kännas så här? Molande värk typ? Mina ägglossningar brukar inte kännas så här och inte så här länge? jag har kännt av det i 2 dagar nu, men det är väl som vanligt annorlunda nu när det "fungerar som det ska" igen? Nä, det känns konstigt. (nu vill jag då höra att jag säkert är gravid ).
    Men det var ju det jag skrev! Argbigga!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-04-29 08:19:30 följande:
    Ska putsa vagn idag. Det innebär att jag inte vill ta ew:n till dagis idag i regnvädret. Så nu har jag ett dilemma. Jag har att välja på buggan och sjalen. Ingen känns ultimat i spöregn om man säger så. Just nu lutar det mot sjalen då jag kan ha paraply. Kommer inte överrens med buggans regnskydd och har inget annat hemma. *surar lite* Men lite bök kan det vara värt för på fredag har jag förmodligen nyordning och då finns det regnskydd hemma också. Nu måste jag tutta liten A som sitter här i sin stol och mer eller mindre käkar upp tröjärmen. *s* Sen ska jag in på Tradera och spana in happyklädslar.
    Läser ni inte vad hon skriver?
  • Kavat
    Pruseluskan skrev 2010-04-29 18:19:21 följande:
    why? Undrar fortfarande vad dem andra såg i A's medelande som jag själv inte såg... dålig på sådant...skyller på ordblindheten IGEN
    Sista meningen.
  • Kavat

Angående gravsymptom. Ömma bröst har nästan som första tecken och så växer de.
    Halsbränna får jag nu om jag dricker te! Men kaffe går bra... Konstigt nog. Vet inte om det har med vad man äter till, om man äter något till kanske.. För kaffe dricker jag direkt efter maten. Te kan jag ju ta en kopp när som, men nu blir det typ aldrig tyvärr.
    Annars så mår jag toppen!
    Hoppas också på en massa {#lang_emotions_plus} här i tråden. {#lang_emotions_heart}

• Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-04-30 08:27:52 följande:
    Vart har Ekorren tagit vägen nu då?
    Asereht skrev 2010-04-30 11:18:53 följande:
    Hon drar till landet tror jag.
    Nje.. Hennes bästis skulle väl komma?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11