Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Som Kavat tipsar så är spagettilinne under tröja och tunika jättesmart för då blir det bara en liten glipa mellan tygen och man blottar aldrig mer än bröstet. Jag gjorde tvärtom och körde alltid tröjor och tunikor med generös urringning och matade uppifrån. Mycket trevligare. Amningstiden har dessutom varit enda chansen för mig att ha ett hyggligt dekolletage så jag passade på att utnyttja situationen {#lang_emotions_dreamer}

• Fröken Småland
    passau skrev 2010-04-20 11:28:21 följande:
    d e jag d jag kör just nu enbart jeansleggins från Kappahl... ingen rumpa, jätte mage (efter snitten) och det är det enda som funkar för mig...lagom över magen = kan tälta i resten...sitter snyggt över rumpan = hade kunnat kissa utan att dra ner byxorna om jag vore kille
    *fniss*

Idag gjorde jag upp en affär om en ny gräsklippare. Notan stannade på 22.000 istället för 24.000 *hämtar luktsalt*
  • Fröken Småland
    Miss Boring skrev 2010-04-20 11:35:03 följande:
    *Fnissar* åt dig istället... Luktsalt?
    Ja, jag svimmar när jag måste betala såna summor. Och för en gräsklippare???
    Pruseluskan skrev 2010-04-20 11:46:30 följande:
    I looove jeansleggings, och baggyjeans. Annars får jag klaustrofobi i ett par vanliga.Jag ser nämligen ut som en spindel. Smala armar (förutom överarm då, självklart!) och ben bred över rumpa och stora tuttar.... men men... thats life och jag är i alla fall frisk (vad jag vet) tack gode gud för det! 
    Stackars, stackars Pruseluskan som är smal med stora tuttar {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-04-20 16:17:31 följande:
    Här är A i koftan jag stickade närjag väntade honom.
    Den är ljuvlig! För att inte tala om modellen
  • Fröken Småland

Gecko har bara ett lager tyg på hela vagnen. Det är en av de saker som "skalats av" för att göra en lite mera prisvärd och enkel vagn.

• Fröken Småland

Zasata: man måste knäppa loss selens nedre band baktill, med de vita spännena. Jag har klippt av mina selband strax under muffarna och satt dit väskspännen istället så att man lättare kan sätta dit dyna eller överdrag. Kan slänga in en bild när jag startar datorn men skall bort ikväll så det får bli imorgon.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11