K*B*N, pratar del 11

Lokatt - Fått mail?
Hur länge efter ÄL "måste" man vänta innan gravtest? Jag har ju lovat mig själv att jag ska vänta minst 2mensperioder innan jag tar det... men jag tror inte jag blir mer besviken eller mindre hoppfull än om jag tar det relativt snart... fast oandrasidan så kanske jag ska "skydda" mig in i ovisshetens töken ett tag till.... ååÅåå vet inte.. Hur snabbt efter försk att bli gravida har ni gjort test?
Som det är nu går man ju omkring och liksom letar och nästan framkallar symtom.
det som talar för är - Trötthet ggr 1000 (fast det kan jag vara ändå), Total vimsig och virrighet (kan jag bli vid stress) Super sentemental (Mest jämt) Kort stubin (Kan ju gå hand i hand med tröttheten) "Menssmärtor" i livmodern (kan ju vara ren inbillning)
, svullen mage (kan ju faktiskt ha med min craving på ostbågar att göra )
Det som inte finns nu och som var jätte tydligt vid grav med Tuva - Spänningar och ömande bröst. Och då kunde jag inte äns känna doft av kaffe nu böljar jag i mig för att inte vara så nedrans trött....
tror som sagt att det inte är nått... tror bara mitt huvud spelar mig ett spratt för att jag sååå hemskt gärna VILL
*vill ha bugga*
Grattis Riski!
Tänkte bildbomba tråden lite.
Först ut kommer en bild från lekparkslek i solen från i fm.
Att jag egentligen inte alls är nått jätte fan av rosa kan vara svårt att tro med denna bild
http://www.familjeliv.se/Hem/pruseluskan/galleri.php#