Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 09:15:03 följande:
    kollat in Ew. Fiin. Han e så fin din lilla gosse!
    Tack.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-16 09:35:11 följande:
    va är det här! Här regnar det, skapligt mycket jag som hade tänkt ta cykeltur till en liknande 4H-gård här i närheten....trist.
    Man får ingen vidare lust att gå ut öht. *fryser*
  • Asereht
    Lokatt skrev 2010-04-16 10:18:21 följande:
    ´moahaha vi har strålande sol och varmt o fint  
    Vänta bara. Det rör sig väl vidare mot ert håll.
  • Asereht

Jag lär få köra utan liggdelslock om jag ska ha den blå liggdelen. Det verkar ju stört omöjligt att få tag i ett i lämplig färg. Missade ett på T vilket var klantigt av mig men man kan ju inte vara hemma/tillgänglig jämt. 

Behöver ju bara ett lock så det känns lite sådär att köpa ett helt topset och om jag tänker om gällande färg så behöver jag ju både sufflett och lock. Det enda jag har här hemma är sand, blå/sand är lite sådär. Det hade funkat om det var marinblått men det har jag ju på frogliggdelen och där kan man inte ha locken.

Vilka problem man har!

• Asereht
    zasata skrev 2010-04-16 13:23:34 följande:
    nya bee +.. nej dom gör ju inte det. just nu vägrar jag gå ut med Leo då jag vägrar knuffa Brion i sommar väder..
    Jag är så glad att jag har en man som är väldigt ointresserad av vagnar och som inte bryr sig mer än att fråga försynt om vi behöver en vagn till. Ibland frågar han också vad det är för fel på den jag vill byta ut men när jag börjar förklara så säger han bara "gör som du vill".
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-16 13:23:02 följande:
    Hoppas att jag inte oredar tråden nu. Så här ser min frisyr ut om jag skippar stylingprodukterna. Jag har lyckats kamma ner luggen någorlunda men tussarna på sidorna får maken att ropa "Plupp! Plupp!" när han ser mig..
    Så gulligt! {#lang_emotions_sunny}
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-16 15:22:36 följande:
    Asereht: Du har inget gammal solblekt lock? I så fall kan man ju göra en fuling och bara sy fast ett snyggare tyg ovanpå. Eller sy ett enkelt enligt Frogprincipen? Kidzshop säljer inte lock separat eller?
    Jag har tänkt i samma banor men jag har inget tyvärr. Ska jag sy så måste jag ha lämpligt tyg och då måste jag iväg till välsorterad tygaffär dvs långt. Det verkar dödfött att hitta ett separat utom på Tradera och som vanligt dyker det aldrig upp något när man är ute efter det. Innan jag började kolla så var det en hel hög.

Ja, ja det löser sig. Får väl gå utan annars.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-04-16 17:18:37 följande:
    Ebay? Säg till om du behöver översättningshjälp
    Där sa du något, men vågar man?
  • Asereht

Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag.

Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också. {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11