Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-04-17 09:05:28 följande:
    Vi drar upp till sthlm över dagen så här blir det tyst idag. Ska ta buggan tror jag, måste ju ut med den lite också! Med nya fina åkpåsen också.
    va blev det? för åkis alltså
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-17 12:52:49 följande:
    Det finns inget nytt gult toppset tyvärr utan bara den gamla i fleece. Det blir liiite kiss och bajs mot brunt men den gula nyansen är riktigt kanariegul och härlig

Jag är så in i bomben trött att det där faktsikt fick mig att skratta högt här vid datorn.
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-17 14:16:10 följande:
    Pruseluskan: Vad duktig du är som framkallar bilder. Jag måste också.. *ååångest*
    jag hade ryslig ågren för att det aldrig blivit av, nu har det lättat.... jobbigast att få in dem i album. Men har "bara" 2010 kvar att sätta in och dem har inte kommit i brevlådan än....
    zasata skrev 2010-04-17 18:42:54 följande:
    Nu har jag beställt en Bee :D
    heja!

Vad har ni för färger på Bee:arna här i tråden. Jag önskar mig en med rödsuffla...
  • Tant Pruselius

Lokatt - Fått mail?

Hur länge efter ÄL "måste" man vänta innan gravtest? Jag har ju lovat mig själv att jag ska vänta minst 2mensperioder innan jag tar det... men jag tror inte jag blir mer besviken eller mindre hoppfull än om jag tar det relativt snart... fast oandrasidan så kanske jag ska "skydda" mig in i ovisshetens töken ett tag till.... ååÅåå vet inte.. Hur snabbt efter försk att bli gravida har ni gjort test?

Som det är nu går man ju omkring och liksom letar och nästan framkallar symtom.
    det som talar för är - Trötthet ggr 1000 (fast det kan jag vara ändå), Total vimsig och virrighet (kan jag bli vid stress) Super sentemental (Mest jämt) Kort stubin (Kan ju gå hand i hand med tröttheten) "Menssmärtor" i livmodern (kan ju vara ren inbillning)
    , svullen mage (kan ju faktiskt ha med min craving på ostbågar att göra )

Det som inte finns nu och som var jätte tydligt vid grav med Tuva - Spänningar och ömande bröst. Och då kunde jag inte äns känna doft av kaffe nu böljar jag i mig för att inte vara så nedrans trött....

tror som sagt att det inte är nått... tror bara mitt huvud spelar mig ett spratt för att jag sååå hemskt gärna VILL

• Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-04-18 08:22:44 följande:
    Jag har ju inte försökt bli gravid med någon av mina, men med Ebba testade jag + utan problem 4dagar innan mensen var beräknad.Men Leo fick jag göra 5 test och fick på digitaltest "gravid" en vecka efter mensen skulle kommit.När skulle du haft mens?
    ja vi är inte där än... men den borde komma runt onsdag eller slutet av nästa vecka...
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-18 11:19:15 följande:
    Jag fullkomligt avskyr att hitta saker på Tradera jag blir tokkär i och så finns det inget köp nu eller så är man pank (eller som nu båda delarna)! *Grrrr* 
    I know! Va bara tvungen att ha ett par gröna plyshtights Me an I eftersom jag köpt Pussgrodetunikan i nästa stl så det fick nästan kosta vad det kosta ville....trots nästintill eko på konto då K missade att anmäla till FK denna utbetalning så vi väntar gladeigen på lite kosing som är mer än välbehövligt
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-18 15:58:17 följande:
    Någon som har koll på vad Everest skaljackorna kostar nya?
    399 tror jag jag såg på annons i Mama. Jag köpte en för 25kr i stl 86/92 och den kan T ha gott och väl och då är hon en rätt bitig dam
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11