Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Angel Gbg skrev 2010-09-15 21:20:29 följande:
    JA! Iaf jag vill vara med... som jag antar jag inte är välkomen i rummet och doula dig
    vi kan ju disskutera det hela... det är ju ett par månader kvar
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-16 09:07:02 följande:
    Jag ska ALDRIG mer äta havregrynsgröt. Gråter Hade totalt glömt hur min mage reagerade sist, och i natt hade jag god lust att hoppa framför tåget för att slippa smärtorna. Någon som vill byta mage med mig?
    Du kan be mig om vad som helst, idag kan jag inte säga nej till nått!

*skickar en vetekudde*
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-16 09:33:00 följande:
    Hihi va gullig du är. Just DIN mage skulle jag gärna byta till mig
    :-P
  • Tant Pruselius
    Pruseluskan skrev 2010-09-16 09:50:22 följande:
    :-P
    men nej det skulle ju bli pussmun....hur gjorde man den nu då?

*pussar på Nif*
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-16 11:30:29 följande:
    hahahahhaha OMG, kolla vad som tydligen är inne bland tuffa kidsen (tonåringar och yngre vuxna alltså) i norge!
    www.onepiece.no/store.php?cPath=136_139&osCsi...

bodysuite... Nu är det ok att aldrig slutat med det
    Jisses Ge mig! Tänk va najsigt i höt/vinter Och tänk med en kalaskula på det (Gillar den lusekoftevarianten )
    Nifelheim skrev 2010-09-16 11:39:28 följande:
    Han är ju näst intill konstant lös i magen, vissa dagar är det dock mycket värre. Han kräks otroligt lätt, det har han alltid gjort, men ibland tycker jag att det sammanfaller med att magen blir dålig och att han får massor eksem.

I samband med att han blir sämre i magen får han JÄTTEfula och röda eksem (dock inte alltid, och ibland kommer eksemen utan påverkan på magen), ibland svullnar han upp i huden också.

Eksemen blir synligt värre när han äter saker med mycket färgämnen (smågodis till exempel) eller konserveringsmedel, men jag tror inte att magen påverkas av det.
    laktos har ni ju säkerligen redan testat, ägg? mjölkprotin?
  • Tant Pruselius
    Thulo skrev 2010-09-17 06:56:28 följande:

www.blocket.se/stockholm/Sittvagn_Urban_Jungl...
    Den här var också billig

varför finns alla snorbilliga Uj ute på värmdö?

Katten är det något för dig? Isåfall skulle jag kanske kunna flirta med min karl att hämta hem den men det funkar nog inte i helgen, vi ska vara barnvakt lör-sönd och 30årsfest... men nästa helg!?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-17 07:56:48 följande:
    vad gullig du är, den är verkligen något för mig, men är rädd att med det priset så är det hämtning idag.

Jag vill ju så gärna ha prova uj innan vagnperioden är över, oavsett vad jag kommer tycka om den så vill jag ha kört, kännt och klämmt för att ha en egen åsikt. Jag gissar att det endast är här i tråden jag kan få förståelse

Jag har haft två st och tycker riktigt mkt om uj, men ett minus är att den endast är framåtvänd och att den är så in i norden bred över "baken" (bakhjulen)

Frk S - Välkommen hem! Du har vart saknad !!!! Hjärta
    Visst är det hoppbakarna i Lugnet? Vi brukar bo på Scandic hotellet som ligger precis nedanför och granne med vad som borde vara "din" skola då
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11