Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Riskiflickan skrev 2011-05-28 18:50:37 följande:
    Nif: Meh, jag fick ju första boken bara för ett par veckor sedan.... Innan dess var det spel å innan dess muminpussel....
    Asereht skrev 2011-05-28 18:53:39 följande:
    Vi fick muminkortspel och memory nu i veckan, böcker för ett apr veckor sedan.
    Vi fick boken för många veckor sen, vi äter inte så ofta på Max.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-01 18:02:25 följande:
    Hej snälla K*B*N !

Ursäkta jag tränger mig på i eran tråd men jag har bara en fråga ang bugaboo. Hoppas någon här i tråden kanske är proffs på bugabooFlört
    Kan man se om detta är det gamla glidarchassit? och är det ett bra pris?
    Har aldrig haft bugaboo tidigare.. Bara hört det varit problem med vissa chassin från 08..

*känner mig trögfattad och fattar inte skillnaden på dom gamla och nya chassin*

www.blocket.se/kalmar/Bugaboo_Cameleon_denim_...

(inte min annons såklart) måste man väll skriva..

Tack på förhand!{#emotions_dlg.flower} 
    Det är en vagn med det gamla och helsäkra chassit Underbar färg. Jag ääälskar denim{#emotions_dlg.flower}
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-06-01 19:03:48 följande:
    Nif fått hem rosa topsettet?
    Nepp, inte än. Kanske på fredag *hoppas*
  • Nifelheim
    Leende skrev 2011-06-01 19:43:50 följande:
    Åh, vad glad jag blir... TACK för att ni svarade{#emotions_dlg.flower} nu är jag lite klokare pga erGlad

Bor i Göteborg och skall få den skickad isåfall.. Är det ett bra pris för vagnen och tillbehören?

*Är som sagt ny och förvirrad när det gäller Bugaboo*

Älskar ochså denimHjärta Så vill gärna slå till...Tungan ute
    Jag är värdelös på priser, så den frågan får nog någon annan svara på
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-03 11:47:46 följande:
    *fikar på Lager157, tre par skor fattigare*
    *fniss* VEM har tagit dina skor?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-06-03 13:08:41 följande:
    *räcker ut tungan åt Nif och köper ett par skor till*
    Nämen, då är du ju helt plötsligt ett par skor rikare Tungan ute
  • Nifelheim
    bohusbebis skrev 2011-06-05 14:35:01 följande:

Var det nån här inne som hade tips på textilfärg som funkar bra på vagnsklädsel?

Den svarta fräscha reservdels PT:n jag fick hem var ju inte riktigt så o-solblekt som säljaren uppgav... Visserligen hel (nästan, bygeln var kaputt), men skitig!!! Och det svarta är på sina ställen mer brunt...

Jag har tidigare använt schablonfärg som jag bställt på nätet i små flaskor, men den är odryg... fanns det nåt på panduro tro? har för mig att jag läst i nån tråd om att man ska ha textilfärg för ljusa tyger, annars klabbar det igen för mycket... nån med bra tips? länk?

Är det en sport och det är själva handtagsbygeln framför barnet som är kaputt så har jag en. Eller jag har bara själva bygeln, ingen vaddering och inget tyg runt, men det kan man ju lätt fixa själv om man vill.
  • Nifelheim
    bohusbebis skrev 2011-06-05 23:52:29 följande:

Åh, vore suveränt... det är liksom själva fästena (inte adaptrarna utan plastfästet som sitter längst ut på bygeln) som gått av och allt som finns är i princip själva vadderingen... Stark spekulant på din bygel mao

Letar efter Prus.... alla sover nog... borde jag åxå göra... gonatt

Jag ska leta så att jag inte kastat den bara. Vet att jag störde mig på att den bara låg och drällde väldigt många gånger, men jag är inte den som brukar kasta saker, så jag hoppas att den finns kvar
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-06-07 21:31:09 följande:
    Äsch alla här är ju kärringar så jag är van
    Hehe. Är inte AnPa nästan yngre än dig?
  • Nifelheim
    AnPa skrev 2011-06-07 22:15:56 följande:
    Jo men jag kallar er nog för mina vänner hellre än kärringar
    Haha. Så vänligt av dig
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11