Nifelheim skrev 2010-09-29 13:41:45 följande:
Tant Pruselius skrev 2010-09-29 13:27:36 följande:
Härligt! Hur har det gått med klänningsjakten?
*älskar med bumberskyddet* När jag har en bugga så ska jag önska mig ett sådant av tomten
låter inge bra det där.... hur länge ska du pröva denna innan du får byta om denna inte funkar. Har hört att det kan vara en riktig djungel innan man hittar rätt "lyckopiller".
eller en brio spin(n)?!
Jag tror att E är för stor för spin, och så har den väl små framhjul? Behöver något riktigt terränggående.
aldrig sett den där EL, som jag råkade ta bort ur medelandet nu ?!. Tyckte färgen va fin!
Duuuu ge mig uttalande ang Nitron, jag är ju inte sååå förtjust i EL-vagnar om det inte är vår älskade pippikärra vi snackar

Men är liiiiiite nyfiken på just nitron....
Fröken Småland skrev 2010-09-29 14:40:12 följande:
Asereht: Jag håller med Kavat; ställ frågorna i tråden så vi andra lär oss också. Jag hade samma "problem" med LCHF som du; nämligen att jag inte kan äta mat på morgonen. Bröd är min favoriträtt alla kategorier så för mig höll LCHF ungefär 12 timmar tror jag

Men Ekorren skrev ju något om att man kan baka "fakebröd" och pannkakor och det låter ju lovande. Kanske man skulle ge det en chans till *funderar*
Kavat: Ja, vad äter du? Fattar inte att det bara går att leva utan 90 % av födoämnena
Nif: Årets Spider ser så där space-ig ut med porr-tyg men förra årets var jättefin. Jag är helt såld på den hallonröda och var och klämde på en senast idag. Men guuuud vad tyngstyrt det är med fyra fasta hjul!

kanske var det just brödkärleken som fick dig falla för en dansk då ?!

för i danmark äter dem ju mkt smörgåsar....och winerbröd och röda korvar :-P