Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-09-29 16:57:29 följande:
    Här är min gamla försäljningsbild

tycker den ser fin ut. Men inte alls så fint som klarröd skulle vara....*drömmer*
    Såg en snajsig lilavariant som jag gillade....Turkos skulle va najs oxå
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-29 18:43:10 följande:
    Jag bestämde mig för att köra på lodgern, jag är nyfiken på en men inte beredd att köpa en ny i dagsläget. 300 pix var ett helt ok pris tycker jag.
    och det får du ju alla gånger om du säljer den vidare....bra där!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-29 19:29:35 följande:
    Prus! www.barnbutiken.net säljer beesuffletter för 200 kr, gamla bee.

En PT Vibe för 3500...

Vilken ska jag ha? Kanske en blå, den är ju nästan turkos är inte så förtjust i den gula eller Kahki.....
    eller en rosa? fast jag är ju mer röd och röd och svart har jag ju,,,, hjälp?!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-29 19:36:57 följande:
    Ja, gillar jag den inte vet jag att jag förmodligen kan sälja den till samma pris och därmed inte förlorat något. Jag tror den blir finfin.
    jag tror som du! Cool
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-29 20:00:59 följande:
    Blå är fin, rosa med...båda? Cool
    ja varför inte! Och en ljuvlig liten herre sömnis som ser pigg och glad ut *Hjärtasmälter*
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-30 03:02:13 följande:
    Nif: den hallonröda från 2010 såg jag senast igår men just i blått har jag inte sett Spidern IRL.

Asereht: kul med Bunkern. Bra pris!
    hallonröd låter tokfint!
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-30 06:50:38 följande:
    Ja just det Pruss: Du frågade om Nitron, jag tyckte jättemycket om den. Underbart lättkörd (faktiskt lättare att manövrera än buggan) och samtidigt rymlig och ombonad. Lite stor om man jämför med en bugga kanske, men jag tycker ändå att den bara hade fördelar nästan.

Den ser lite larvig ut tycker jag med så små framhjul till den stora vagnen, men fungerar perfekt.
    Ja. alltså får man modell störrebebi så är den ju bra tänker jag. Fast jag älskar buggansliggdel, den är enligt mig snyggare en sittdelen...*väntar på flygande tomater*

Lyssna på nått galet, jag funderar på att vänta med att köpa vagn tills den lill* är ute... då vet jag ju vem den lill* är och kan så ledes leta efter en som passar personligheten. Jag lovar att T inte alls passade att ligga i en mörkblåvagn, hon va på tok för "eldig" och "krävde" en röööödkärra.

Fast jag är ju fortfarande inne på en Denim gärna med röda detaljer så ser ni en sådan till oslagbart pris, skrik!
  • Tant Pruselius

Oxå ska jag ha en Swift - men den får gääärna komma i lite roligare färger först
    och en RB - helst röd!
    och en retro El 80-tal , gärna vinröd (egentligen min minsta favvofärg men min va just den färgen så det skulle va skoj) eller den rödbruna fejkskinnsvarianten med svart chassi från 90någonting...
    och en Bee+
    och en EL, kanske nirto då , i den vita läderimitationen

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-30 07:01:34 följande:
    Idag har vi nollgradigt här! Första gången på morgonkvisten. *brrr* Det är ju så att man skulle vilja sätta på ungarna täckjacka på morgonen. Dessvärre blir det en 12-13 grader sedan till dagen så det är lite overkill. Fleece och lovejacka får duga men mössa och vantar är definitivt ett måste.

Lindadjo, visst är det en tokfin filt (och en tokfin kille förstås).

Prus, jag tycker också att buggan äar mycket snyggare med liggdel än sittdel.
    här var det -3 när jag gick till jobbet, i vårjacka ! brrrr...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11