Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Kramar om Passau... det är inte lätt när det blir förmycket, jag vet!

Hur underligt det än är så är även jag en migränperson så jag borde inte älska värmen men det är ungefär den enda tiden när jag kan röra mig utan ont i lederna och inte frysa så jag älskar den och lever på migränmedicin och vatten (ny diet?) Just nu ligger jag och kviiiiider som det regnar, blåser är +25 /dvs gränsar till kallt och det har inte åskat fast dom utlovat åska nu i 3 dagar!!!

Vi lever på Askimsbadet hela dagarna så havsbrisen är ljum

Det är dock något i luften för C är askass i astman....

OJ nu börjar det regna så ljudet påminner om hagel.... kanske vi får åskan iaf (hoppas på nattåska)
    i mina drömmar så åskar det och ösregnar typ varje natt och dagarna är +30-35 DÅ skulle jag må som bäst...

• Cs mamma

Om det är normalt för unga tjejer i den åldern så har min kropp missat att jag passerat 30 för något år sedan... ska man glädja sig? Nej dom har kollat allt från fibro till B-vitaminbrist, reumatism och guuuud vet allt. Jag ska söka mig till Gottfrieskliniken tror jag

• Cs mamma

Bokia har massor, Gallerix och Lagerhaus kan ha lite men kanske inte s´å mycket barn

• Cs mamma

Kavat Du äter väl lactobaciller nu och har sempersdroppar hemma att börja med dag 1 till liten! Senaste forskningen tyder på att det kan hjälpa mot att utveckla allergi

• Cs mamma

Jo men DU ska äta nu också så knapra på alt ät magdroppar du med, samma dos för alla!

• Cs mamma

BTW har du fått tag på annan TENSapparat? Vi åker bort tisdag nästa vecka så... vi är lediga nu så annars får vi ses

• Cs mamma

Ok men börja snarast då med magdropparna så du verkligen kommer igång och får in vanan så är det bara att byta från att äta dom själv till ge liten när h*n tittar ut

• Cs mamma
    passau skrev 2010-07-14 11:25:58 följande:
    har du skickat till mig?
    isf har det inte kommit fram... så vi ska eftersöka så ingen annan blir glad
    Hmm ja men jag ska kolla om jag tryckt allt rätt så allt gått iväg... återkommer
  • Cs mamma

Ha som mantra all shopping du kommer kunna göra när du får lön =) Om det gör dig glad att göra mig glad kanske jag kan få en viss plånbok i hittelön så köper du två

• Cs mamma

Fortsätter ni så här så kommer detta bli en nördallergitråd...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11