K*B*N, pratar del 11

Grattis till Kavats lillkille
Själv har vi avlagt ett premiärbesök på Parken zoo idag. Mysigt, men kallt och regnigt. Elric "sprang" bort och jag letade med hjärtat i halsgropen i en evighet (typ 15 min, men kändes som skitlänge) innan han återfanns på toaletten. Tokstollen hade blivit akutnödig och sprungit ända till toaletten ensam.
Senare på dagen var vi upp på sjukhuset och hälsade på en dygnsgammal bebis. Gissa om det var svårt att släppa taget när det var dags att gå. *suuuuugen*
Pruss: Haha nu är det jag som är förvirrad. Något sånt elände som BabyBjörn har jag inte befattat mig med mer än 5 minuter när E var nyfödd så jag lovar, det är inte en sån jag försöker tvinga på dig. Det handlar alltså om en Bugaboo Cameleon och den kan du ju ha till T så länge.
Hjälp mig ta ett beslut nu. Vibe eller blå sport? Måste bestämma mig IDAAAG. Sporten är biiillig, men utan syskonsits (vilket jag förvisso inte behöver), men Vibe är mycket snyggare egentligen..
Sporten kostar dock 2500, medans de billigaste Vibe:arna ligger på 5000.... Ska jag köpa en Vibe nu MÅSTE jag sälja något först... Gah. Varför har jag inte råd med båda två? Eller varför finns inte Vibe i klarblått?