Sarah; När det gäller rymden funkar aluminiumfolie alltid! Gör en hjälm av folien och sätt på två spröt som antenner..

Eller en fyrkantig papplåda på huvudet som lite "robot-huvud".
Grattis till blommorna förresten! Har du hämtat dem?

Fick du pengarna? Var lite osäker på om det blev rätt kontonummer..
Fröken Småland: Ja, det är märkligt (men skönt)! Dels behövde väl Vendel mer kontinuitet och att träffa samma barn varje dag och dels orkar vi väl bättre med mer "avlastning" nu. Visst är det tjafs och trots ändå, men man märker skillnad ändå på Vendels psyke och humör.
Hehe, här sitter Vemund i knät på mig och försöker skriva han också.. Vad han är "på"!
Igår var det fixarkväll på Vendels dagis. Vi var där några timmar och hjälpte till att fixa på gården, måla staket (i härliga Pippi-färger) sätta upp hyllor i förrådet och eftersom personalen har en bild av mig som kreativ (?!) bad de mig att måla en bokstavsorm på asfalten. Sagt och gjort, men det blev en larv istället. Shit vad svårt det är att måla med sån där linjefärg som används på vägar! Luktade gjorde det med så jag var lite "thinner-hög" när jag var klar men fint blev det. Två andra föräldrar hjälpte till att fylla i konturerna för det var tidskrävande..

Det kommer nog bilder i bloggen framöver.
Nu ska jag äta frukost och aktivera minivalpen.