Inlägg från: Tant Pruselius
|
-
-
då är det inte enbart önsketänk dåKavat skrev 2010-04-18 17:34:58 följande:Åh, vad mysigt det såg ut! Hur lång är hon. Har två bilder på dottern (när hon var 95 cm) i Geckon i galleriet. Och Geckon är kortare i ryggen än Camen.
bra!
nej inte fel. Bara det att jag inte alls är rosa. Förutom cerisEkorrfamiljen skrev 2010-04-18 20:00:12 följande:Grattis Riskiflickan!! Pruseluskan: Vilken liten sötis! Rooosa är väl aldrig fel?Jag är mer röd
-
Jag tycker vinter - och den färgen som är vid start. Blå-grönturkosLindadjo skrev 2010-04-18 21:38:55 följande:Gå in på butik så kommer alla plagg upp. Jag kan inte bestämma mig, men har bara en vecka på mig. Jobbigt!
Men på skaljackan tycker jag röd-svart -
fin! Fast jag är kär i röd. Men som du sa, rött är kanske mer vanligt. Vad är det för kombo tillsammans med den röda?Asereht skrev 2010-04-18 21:51:51 följande:Tror ni min äldsta grabb skulle vara fin i denna? www.filur.se/images/products/large/00051875.j...Han vill ha en fägglad jacka och då är det antingen denna eller röd som finns (för att inte få en likadan som förra eller lika som någon av brorsorna). Röd är ju fint men det vore kul med en färg som inte är så vanlig men det är min åsikt det.
-
Här snöar det!
-
GrattisAsereht skrev 2010-04-19 08:18:14 följande:Idag fyller vår mellanbuse 6 år! www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b52096.html
-
Gina tricot har bra sådana i omgångar. Köpte ett helt lager våren/sommaren/hösten 2008Kavat skrev 2010-04-19 11:29:16 följande:Grattis till mellanbusen! Asereht, ja, usch, det är så svårt, det där. En kompis till mig körde alltid ett tunt stoooort uringat linne och en tröja över. Alltså så linnet inte syntes. Men hon tog upp bröstet ovanför linnet och hade alltså magen täckt därmed och sen drog hon upp tröjan som var över alltså. Men har man inga sådana stora uringade linnen så är det ju klurigt.
-
Någon som har synpunkter om Teutonias Mistral? Har haft 2 fun i mina ägor, inte jätte impad! Detta är ju då en pansarvagn men den behövs ju kanske inte tvär sågas för det? eller.....
-
såg du bilden på Tuvalinen i pippivagnen ?Nifelheim skrev 2010-04-19 15:17:21 följande:Jag trodde för övrigt inte att det gjordes hjälmar för små barn utan grönt spänne nu På coop forum här har de grönt spänne.
-
det jag skulle medela var att vi får så mycket komplimanger för våran fin fina kärraPruseluskan skrev 2010-04-19 15:18:53 följande:såg du bilden på Tuvalinen i pippivagnen ?