Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-04-17 09:20:27 följande:
    Aha, den hann fram före helgen? Ha det så bra i stora staden!
    Japp den hann fram. Nu har jag knökat ned den i liggdelen. Vek den så det blev som ett huvudskydd längst upp. Funkar bra.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Idag har jag migrän, blev väl lite bakis efter besöket på Barkarby handelsplats. Man blir ju lite lätt chockskadad när man kommer till sthlm en helg. Det är såååå mkt folk och alla har bråttom och ska först! *stress*

Buggan var trevlig att ha med. Den är betydligt kortare än de trehjuliga vagnarna så det blev mer plats kvar bak (fäller inte vagnen). Lillgrisen hade det så mysigt så i fina bruna åkpåsen. Bilder kommer.

Negativt igår var att vi höll på att bli påkörda vid ett övergångsställe. En dum jävel körde om bilen som stannat för oss och hade vagnen varit en dm längre fram hade fanskapet rammat vagnen. Fatta hur arga vi var! Jag förstår vekligen inte hur folk är funtade som gör såna grejor. Detta mitt ute på en handelsplats med grymt mkt folk i rörelse. På ett sånt ställe borde man ju hålla ned farten och vara extre uppmärksam istället. {#lang_emotions_demon}

• Asereht
    {#lang_emotions_death} Jag fullkomligt avskyr att hitta saker på Tradera jag blir tokkär i och så finns det inget köp nu eller så är man pank (eller som nu båda delarna)! *Grrrr*  {#lang_emotions_death}
  • Asereht
    zasata skrev 2010-04-18 11:22:25 följande:
    vad har du hittat?
    Saker jag uppenbarligen inte behöver. Barngejor.
  • Asereht

Räknade just ut att jag har lyckats ha inte mindre än 42 vagnar fram till idag (inkl nuvarande)! {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cool}

Jag tror inte jag ska visa maken listan, det är ju att ge vatten på kvarn sas.

passau skrev 2010-04-18 13:16:17 följande:
    Grattis till Riski! (till vad? vill ju inte vara sämnre )
    Hänger också på då: Grattis Riski! {#lang_emotions_flower}
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-18 14:34:15 följande:
    Billig, men Vipera skulle nog få krupp om jag köpte ytterligare en ny vagn!
    *ha ha* Ja, du köpte väl en fin turkos brio nyss va?

Jag har inte köpt någon ny sedan augusti förra året, det måste vara rekord här!
    Men jag har planer....*schhhh*
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-04-18 16:18:29 följande:
    Hoppas du blir bättre snarast! Men usch, vilken dåre! Ni skulle försökt ha tagit regnr och anmält!
    Jag vet, men tyvärr så hann vi inte med det. Det går ju så fort och man blir lite chockad av vad som kunde hänt.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-04-18 16:46:11 följande:
    Trött liten Tuva efter att ha lekt hela fm ute. Tror ni hon skulle få plats i en bugga eller är det önsketänkande?
    Sötis!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11