Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-23 19:25:02 följande:
    *vill se* jaha jag var försent ute ser jag Meeen grattis till bra affär!
    Äsch. Du borde köpa MIN
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Grattis till Kavats lillkille

Själv har vi avlagt ett premiärbesök på Parken zoo idag. Mysigt, men kallt och regnigt. Elric "sprang" bort och jag letade med hjärtat i halsgropen i en evighet (typ 15 min, men kändes som skitlänge) innan han återfanns på toaletten. Tokstollen hade blivit akutnödig och sprungit ända till toaletten ensam.

Senare på dagen var vi upp på sjukhuset och hälsade på en dygnsgammal bebis. Gissa om det var svårt att släppa taget när det var dags att gå. *suuuuugen*

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    passau skrev 2010-05-23 20:44:25 följande:
    får man länka till sina egna avslutade auktioner? annars får den som vill se hur vagnen såg ut kolla på lämpligt ställe
    Ja, man får väl länka till pågående också nu för tiden tror jag. Länka på du, jag vill se
  • Nifelheim

Pruss: Haha nu är det jag som är förvirrad. Något sånt elände som BabyBjörn har jag inte befattat mig med mer än 5 minuter när E var nyfödd så jag lovar, det är inte en sån jag försöker tvinga på dig. Det handlar alltså om en Bugaboo Cameleon och den kan du ju ha till T så länge.

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-24 09:12:48 följande:
    well det behöver du INTE tvinga på mig (mer K då ) Inboxa!
    Jag ska. Men hinner inte sammanfatta något nu. Jag städar... Ehm... okej jag SKA städa. Inboxar så fort jag får ta en paus
  • Nifelheim
    Asereht skrev 2010-05-24 09:56:59 följande:
    Då behöver jag bara en röd sufflett och en orange sufflett så är min buggasufflettsamling komplett. Fast det verkar vara svårt att få tag i en röd, hittills har jag bara fått erbjudande om solblekta. *besviken*
    Fru Allerdahl har ett rött toppset i canvas som hon nog vill bli av med
  • Nifelheim

Hjälp mig ta ett beslut nu. Vibe eller blå sport? Måste bestämma mig IDAAAG. Sporten är biiillig, men utan syskonsits (vilket jag förvisso inte behöver), men Vibe är mycket snyggare egentligen..

• Nifelheim

Sporten kostar dock 2500, medans de billigaste Vibe:arna ligger på 5000.... Ska jag köpa en Vibe nu MÅSTE jag sälja något först... Gah. Varför har jag inte råd med båda två? Eller varför finns inte Vibe i klarblått?

• Nifelheim
    Pruseluskan skrev 2010-05-24 13:57:04 följande:
    oj hjälp. Vibe är svart-röd? Blått är ju flått....men du pratade ju om att du ville testa en vibe sååå....
     Vibe finns tyvärr bara i svart-röd, svart-svart och svart-graffittiröd om jag förstått det rätt. Älskar svart, men just nu brinner jag för färgglada vagnar.
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2010-05-24 22:36:36 följande:
     En kompis har en marin liggdel som hon aldrig använde (blev snittad)..
    Är det bara jag som är dum eller vadå? HIhi varför använde hon den aldrig pga snitt?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11