• zasata
    Ekorrfamiljen skrev 2010-04-27 10:17:00 följande:
    Sarah: Trist att han inte går upp som han "ska" men jag hoppas att det vänder snart. Du behöver inte korta av ärmen, jag får vika och ev. tråckla upp den lite om det behövs. Ska du in till sta'n nåt i veckan? zasata: Tror som Frk S att det är brist på sömn och ev. mat. Äter du klokt nu? Det andra jag kan komma på är att du är för spänd i axlarna så att nerver kommer i kläm. Det märker jag om jag bär mycket på Vemund, sitter mycket vid datorn eller bara går och fryser. Blir jag för stel i axlarna så blir jag yr och armarna domnar. Fröken Småland: Symaskinsrum vill jag också ha!! Som du säger tar det tid och ork att dra fram maskinen varje gång. *Avundsjuk på Kavats superfina syhörna!!* Pruseluskan: Åh, Ge-Kås.. *avis* Vill dit igen! Man kan inte vara där för ofta! Hmm, kanske nästa gång jag åker till bästisen. Hon kommer förresten hit idag. Vi ska fira Vendels 4-årsdag. På tal om Vendel har varken öppna eller förskolechefen ringt, men det blir väl under dagen hoppas jag. Har lite dåligt samvete över att inte orka med, men det blev ju rätt mycket under graviditeten och nu allt med Vemund och så extra trotsig sork uppå det. Bättre att erkänna sina tillkortakommanden än att gå ensam och bära på allt tills det brister, tänker jag. Nu ska jag försöka få Vemund att somna om en stund. Han var klarvaken vid 8 och nu är han så tröttgnällig man kan vara, trots att han fått mat, torr blöja och snutte, napp o nalle..
    Hum, det låter som det kam vara...
  • zasata
    passau skrev 2010-04-27 21:29:11 följande:
    klädslar och hjul till brio, men långt som f-n från mig
    ah men till vad och till vilket pris? en kompis mamma som bor 3 mil där i från.. hon skall kanske ner i helgen :D
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11