Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-09-13 09:03:55 följande:
    Du är galen.
    Pruseluskan skrev 2010-09-13 08:12:05 följande:
    jag följer gärna också med....... rýmma från allt känns lokande......
    Det känns lite galet, det kan jag erkänna. Jag kommer att vara död när vi kommer fram. Men när skolan slutat klockan fem så är det bara mig själv att ta hand om och det blir lyxigt. Fast jag kommer känna mig helt naken utan barnen Har aldrig sovit borta från lilleman *gråter*
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-09-13 09:37:29 följande:
    idag har dagis utvecklingsdag och jag står utan barnomsorg, missar två viktiga lektioner! *surar över allt jag måste läsa in på egen hand*

funderar så det knakar över en tävling, eftersom det är ont om hundfolk här så är ni väll lagom insatta, men det handlar om min lydnadstävlingsdebut, om jag ska våga anse mig klar nog att ställa upp i tävling om 5 veckor. Stor självförtroende fråga, samt en stor portion mod. drömde tom. om det i natt!

Fr.s det blir en nätt liten tripp till falun alltså.. visst bokade du boende så du sover i lugn och ro (ensam)?
    Jag har bokat en lägenhet men fick med två till i samma lägenhet så helt ensam blir jag inte men jag tror vi får varsitt rum. Bara inte de andra snarkar så spelar det ingen roll

Jag tycker att du skall ställa upp i tävlingen. Vad kan hända mer än att du får ett sämre resultat än du önskar? All erfarenhet är väl bra?
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-13 09:59:50 följande:
    Klart du ska ställa upp! En erfarenhet rikare och så skulle du nu misslyckas, vilket jag inte tror att du gör, så har du lärt dig något. Alla barn i början, som de säger! Hejja Lokatt! *viftar med pom-poms och går ner i spagat*
    *vill se bildbevis på spagat*

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-13 10:02:40 följande:
    "Min" sjal finns, men det är nog lite leveranstid på den. *hoppar upp och ner* Får reda på i nästa vecka, troligtvis, när.

Visst är den snygg?!

http://www.wearababy.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Earthy_Rainbow_4b393d3faa098.jpg
    Den är helt fantastisk! Och så där fräsch och snygg kommer du lätt att bli i den
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-09-13 10:07:33 följande:

tack tjejer för peppet! Är löjligt nervös inför detta, ska åka och köra några genrep på träningsplan och sen ska jag försöka ta mig mod och anmäla oss. Jag ska ta och visa er några kort från min och Charles lydnadsträning framöver, det är välldigt stor del av mitt liv just nu och vill gärna dela med er även om ni inte har intresse i exakt beskrivninga av moment osv.

Ge mig adressen så skall jag anmäla dig. Så kan du alltid skylla på att det var en polare som anmälde dig

Varför så lite tilltro till din förmåga? Du brukar väl ha bra självförtroende och självkänsla?
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-09-13 10:11:59 följande:
    *fniss* tror du det ingår, då vill jag nästan ha en jag med

kavat, den var fin, fast du skulle ha utan fransar va?
    Jag beställde två till mig Tungan ute
  • Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-09-13 10:20:37 följande:

nja, jag har ganska höga prestationskrav på mig själv och kan vara ganska så sträng mot mig själv. så är det inom områden där korten inte är lika säkra på utgången så kan jag ha sjuk prestationsångest och bli osäker.

Appropå ovannämda, på sätt och vis, sa jag att jag fick boka halkbanetid!?

Lägg av??!!?? Shit, nu börjar det ju hända nåt!
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-13 10:28:56 följande:
    Vad kul! *tar fram dubbla pom-poms och minikjolen och gör mig redo föe en tur uppåt landet*
    *joinar Kavat*
  • Fröken Småland

Vi tänker på dig allihop Prus! Men du får byta klänning då så du matchar Kavat. Jag köper något snyggt i Falun

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11