Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-10-07 18:27:35 följande:
    Igår gav jag bort den ena filten jag sytt till min kompis dotter, hon blev superglad. Både dottern och mamman

Den andra, precis likadana, fast lite tjockare filten, ska gå till min kompis lilla nyfödda pojke. Tänk vad härligt det är att ge bort grejer
    wäjh! Va fiiiin! Är det du?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-08 08:48:32 följande:
    Ooooh, vad läckert det blev med mossklädsel och blå Bunker Det var en högoddsare som funkar 

*rusar till skolan*
    ¨vill seeeeeeeeeeeeeee! Teaser...
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-10-08 09:35:46 följande:
    fin filt lindadjo, prusse, japp det är hon på kortet Kyss

seg dag idag, måste släpa ut de två yngsta på långpromme och sen dessutom på promme att hämta storasyster på skolan. mellan kommer inte uppskatta det, för stor för att åka vagn men för lat och liten för att orka bra
     funderar på om jag kan få till sy-tid med tre barn hemma i eftermiddag, tveksammt med tanke på min hel-vilda minsting Obestämd

Var hos dietist på storsjukhuset i grannstaden med info om allergin för dottern, hon ansåg att läkaren här i stan hade gjort fel och var helgalen som skickade hem oss att prova själva vilka fiskar och skaldjur hon var allergisk mot. det tyckte vi med, skönt att höra andra säga det med.
    Jag måste ringa skolmatschefen, de byter flera gånger i veckan ut dotterns kött/fisk mot tex. panerade morotsbiffar. Vilket alltså innebär att hon får kolhydrater och kolhydrater till lunch.
    vilken hottie!!!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-10-08 13:50:52 följande:

Mycket finare IRL, svårt att fånga på bild att några av blommorna på åkpåsen matchar vagnen
    *busvisslar*
  • Tant Pruselius

Ase- jag vill haaaaa ett bumperskydd till min bugga som jag inte har eller så köper jag helt enkelt Z's Nif- jag ska gå imorgon, svårt att få ihop allt denna helg... Ska du dit? Idag har jag fyndat 2 skaljackor för 50kr. Frk S vilken stl har Maja?

• Tant Pruselius

Då måste vi ju träffas, ska med dit imorgon. Efter tuvas mini röris som hon har på söndag mornarna. Vilken tid siktar du på? Nu fick jag handsvett och lite hjärtklappning

• Tant Pruselius

Frk S- det finns torr shampo på Ullared för 25kr som är bra, fast vad jag har förstått så är det bäst på ljust hår?! Det på gekås är frn proffs (rosa flaska och kostar 50pix på hm)

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-10-09 17:04:32 följande:
    Vi tänkte försöka vara där lite innan de öppnar. Åker med några kompisar, men jag träffas gärna Har du mitt nummer?
    Tant Pruselius skrev 2010-10-09 16:51:23 följande:
    Frk S- det finns torr shampo på Ullared för 25kr som är bra, fast vad jag har förstått så är det bäst på ljust hår?! Det på gekås är frn proffs (rosa flaska och kostar 50pix på hm)
    Vad heter det och hur hittar man det? *vill ha* Ska ju snart dit (Ullared alltså, inte till HM)
    Det är rosa flaska och heter proffs med vittext jag har 6flaskor här på betällning av kusinen som kommer hit nästa helg... tillsammans med 6hårfärger

Jag inboxar dig mitt nr, vi är nog inte där förrän runt tolv, hur länge är det öppet imorgon vet du?  
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-10-09 17:44:55 följande:
    Tant, att köpa min om något år låter bra ;) jag ska bara köpa nya hjul topsett också... ;)
    jag tycker du ska släppa den tidigar till mig, kanske runt mars
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11