Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-20 10:57:24 följande:
    Ltd vad? Jag ser inte inklistrade bilder med fånen ju!
    Rusa till datorn då för Bugaboo har släppt en Cameleon Ltd Edition. Svart chassi, svart bas, petrolgrön topp. Jag tycker den är rätt snygg men hade föredragit en helgrön vagn
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-20 11:41:39 följande:
    Hjälp! Vad tar man på 3 barn till fotografering??? Vill ju ta syskonfoto - matcha, men vad tar man? Då blir det ju helbild dessutom så då är de ju lite kul om det matchas på något sätt.
    När jag fotade mina så fick Maja jeansklänning och vit tröja och lilleman skulle också haft jeans och vit tröja men jag hittade ingen så det fick bli brun. Tråkigt men tidlöst och lättmatchat.
  • Fröken Småland

Måste dela med mig för jag tyckte det var så gulligt foto Maja är fyra och lilleman är tre veckor. Tjocksmocken sov hela fotograferingen
  • Fröken Småland

Brorsans flickor har en helt annan stil på sina kläder men det funkade ändå ihop med våra barn. De råååsa är brorsans
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-20 12:07:45 följande:
    Mmm, så har jag typ kört något år. Förra året hade de molntröjor (grönvitbrun och brunvitrosa).
    Men har ingen jeansklänning, dock jeanskjol. Vit blus och vit skjorta bli alldeles toooo much va? Hm, shoppa?!
    Jag är inte så mycket för varken blus eller skjorta men annars låter det väl fint? När barnen skall fota sig i skolan brukar jag inte sätta på dem finkläder utan mera kläder som de har använt mycket och som är de kläder man minns barnet i
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-09-20 12:53:06 följande:
    Men om man ska ta både ock? Alltså dagisgruppbild och på alla 3? Ska jag byta om på de stora då kanske?
    Fick dessvärre olika dagar, alltså ska dit både ons och tors. Obestämd
    Men vad drygt Obestämd Äsch, jag vet inget om kläder och sånt. Jag insåg när jag kom upp till skolan i Falun hur annorlunda jag resonerar i väldigt många frågor jämfört med folk i allmänhet. Jag är nog som Nif, lite konstig
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-20 13:12:12 följande:
    Nu har jag det men jag gillar faktiskt inte färgen alls. Lika bra det eftersom jag försöker rensa inte samla på mig mer innan rensning.
    Haha, allt som man inte gillar är bra Gillar du Donkey?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-09-20 13:21:58 följande:
    Nej, Doneky föll mig inte alls i smaken, Kanske för att jag varken har designerhandväska eller chihuaua att sätta i koren.
    Jag gillar allt utom just den fåniga shoppingkorgen
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11