• zasata
    Lindadjo skrev 2011-01-21 22:23:14 följande:
    11 timmar var väl inget!  Jag var på förlossningen 25 timmar, blev visserligen hemskickad igen efter att ha legat en hel natt med vad de kallade förvärkar. Men vi åkte aldrig hem (13 mil) för jag kände på mig att det var onödigt, och det var det. Vi "gick" på stan en stund, sen var vi tillbaka igen och då kunde de inte skicka hem mig.
    Vattnet gick ca 33 timmar innan han föddes.
    *phu*
  • zasata
    passau skrev 2011-01-22 08:37:53 följande:
    Däcket på nya vagnen exploderade igår på kalaset, snacka om salut! Lindajo, funderar på nordby i morgon, har inte pratated maken än... Är du sugen att ses å fika så säg till! hade vart kul att träffas!
    varför görs PT det jämt? Känns som ettvanligt problem hos dom?

Vi håller på att byta rum med barnen.. Jag förstår inte vad jag gett mig in på?
  • zasata

Suck, vårat första ambulans möte nyss då, kan vi adrig få vara friska???

• zasata

Hjääääälp!!! Jag dör! Är på akuten, dom ger mig inget rum.. Och en kräks bredvid mig!! Och inte fören nu efteråt går dom till kräkrummet!!! Två påsar kräktes hon i innan!! Jag vill bara hem och dö, står och gråter och skakar! Men måste till läkaren med Leo då han har andningsproblem.

• zasata

Nu börjar en till kräkas!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! Jag kommer drömma mardrömmar om detta i flera år, ljudet färgerna och lukterna!!! Skjut mig!!!

• zasata

Kul! Andningssvårigheter, hög feber, öroninflammation och halsfluss.. Blir tredje pencilinkuren på en månad..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11