• zasata

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2011-01-26 20:33:25 följande:
    Oj, lite väl sliten väl? Inte för att jag brukar vara rädd för lite skavanker, men vad kostar det tex att byta svirvelhjulen?
    650kr tror jag.
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 20:42:03 följande:
    OK, packat och vägt *torkar svetten ur pannan*

Prus: 36 kr Posten, 40 kr Schenker
    Zasata: 36 kr Posten, 40 kr Schenker
    Angel: 48 kr Posten, 40 kr Schenker
    Nif: 48 kr Posten, 40 kr Schenker (har inte packat din jacka ännu ifall du vill att jag mäter)
    Asereht: 48 kr Posten, 40 kr Schenker
    Ekorren: 60 kr Posten, 40 kr Schenker
    Kavat: 60 kr Posten, 40 kr Schenker

Nu får ni bestämma logistiken själva, alla paket lämnas imorgon men Schenkers paket går iväg fredag morgon från ombudet och tar 3-4 dagar.

Inboxa mig hur ni vill göra så svarar jag med kontonr till er som inte har. Ni som har: please leta reda på det så att jag inte riskerar att bli spärrad för spamning i onödan.
    You are my angel and you light up
    You are the queen in all the race
    You are my angel and you light up
    You are the queen in all the race
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 21:40:01 följande:
    Satt och slöläste i en tråd här på FL om barn som säger tokiga saker och måste bara klistra in en urkul kommentar:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Min son var nog 3 år och precis fått en liten cykel. På väg till affären mötte vi dagis fröken och hennes väninna. Vänninan som är från indien (som min son aldrig reagerat över förut) och hade sin lille son i vagnen. Sonen utbrister, -VA SVART HAN ÄR. Vänninan börjar förklara att hon kommer från ett annat land och bla bla.... Min son cyklar ointresserat runt på sin cykel och är inte intresserad av förklaringen utan säger, - SÅ GÅR DET NÄR MAN INTE DUCHAR! Vänder sig sedan till dagis fröken och säger, - ELLER HUR.
    Efter en ute dag i leran på dagis hade denna fröken sagt till sonens kompis. Nu måste du allt ducha, du är ju allderles svart.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Så glad att det inte var min unge som sa så....
    HAHA!!!
  • zasata
    Lindadjo skrev 2011-01-27 20:52:46 följande:
    Om jag inte minns fel så var mitt största sf mått 38. Men tyckte magen var ivägen ändå, den pekade ju rakt ut!

Den  här bliden tycker jag ser så jäkla rolig ut. Här är jag i vecka 37 med första barnet.

oj vad rätt ut den står, vilken vecka födde du?
  • zasata

Får spana bilder sen.. Mobilen. Försöker hålla för öronen och barnen skriker och slåss! Och jag orkar inte. Köpte en dansmatta idag, skit! Och 350spänn! Suck varför ska dom alltid ha samma grejer av allt?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11