Multipel orgasm????
Har aldrig fått en multipel orgasm (heter det så? jag menar alltså många härliga orgasmer efter varandra!), och skulle så gärna vilja att det skulle hända mej! Hur är det, får ni andra det? och isåfall hur??
Har aldrig fått en multipel orgasm (heter det så? jag menar alltså många härliga orgasmer efter varandra!), och skulle så gärna vilja att det skulle hända mej! Hur är det, får ni andra det? och isåfall hur??
Ja, jag får det ganska ofta, orgasmen tar liksom aldrig slut utan det kommer nya vågor efter varandra. Min man brukar stimulera mig till orgasm först (ofta fontän orgasm) och efter det så har vi samlag och då kommer jag igen och igen och igen. Men vi har övat i 15 år nu !
Oj vad detdär låter härligt, får väl börja träna lite flitigare då!!
Det kan du uppnå som jag gjorde först genom att mannen slickar dig tills det nästan går. Alltså han slutar precis innan orgasmen.Sen avbryter han då som sagt och ni har vanligt samlag efter det då får du en MEGA orgasm
Nu har jag en fråga ang fontänorgasmer....
Två gånger har det här att min man slickat och smekt (osv) mig till först en "vanlig" orgasm men sedan vägrat att sluta sas . Efter en stund har jag då känt att "nu kommer jag igen" och då har det liksom känts som om jag ska kissa på mig nästan???
Alltså två gånger har jag då ändå slappnat av ändå och sedan har det blivit BLÖTT i sängen (pinsamt)! Det har varit otroligt skönt men jag har varit helt övertygad om att jag faktiskt kissat på mig?????
Är detta en fontänorgasm eller helt enkelt bara så att jag kissat på mig???
Detta är otroligt PINSAMT att ens skriva om anonymt men jag hoppas att någon vill svara!!!
Hej anonym 527237!
Jag har varit med om samma sak några gånger!
Är lika fundersam som du, skulle gärna vilja få ett vettigt svar av någon/några! :)
*skönt att höra att jag inte är ensam om det* :)
Hej anonyma 527306+527237...
Ni kan nog vara säkra på att det är fontän orgasm ni fått. Det blir VÄLDIGT blöt o kan liksom komma en stråle ur er när det går. Det är inte urin utan ett annat sekret som är tunnare än det vanliga innifrån slidan.