• Väntan på en liten

Solsidan

Nån mer som ser?

Så himla kul.

Längtar...
  • Svar på tråden Solsidan
  • Belinda80

absolut.. klockren serie haha

• Licens To Kiss

Hihi ja!

Älskar mina barn! Dotter född 2001-10-21 och Son född 2010-01-30
  • Lottaa

Jaaaaa.. började se något avsnitt på nätet.. super skoj.
    Men nu håller jag knappt reda på vad det är för dag, så har missat.
    Måste kika på nätet igen när jag får tid.
    Får ställa någon "kom-ihåg-klocka" eller nått, som påminner mej om att det är fredag!

Alexander 100318 www.lottispotta.blogg.se
  • Miot

Älskar den där serien, så bra! Och man längtar bannemig till sommaren =)

• Väntan på en liten

Klockrent när hon stod på sergel med magen "Kom och kläm 10 spänn per gång"

Längtar...
  • Näset

Jag kollar med störtskön=)
    Det med magen, måste kolla med er andra. Vad tycker ni om att folk klappar eller känner er på magen? Jag måste säga att jag hatar det, är jag ensam? Tycker jag o min man kan känna o klappa men inga andram inte ens min mamma, känns skumt. Kanske för magen bara är lite småtjock ännu, är i v 16, kanske blir annorlunda när den blir större.

• Mummy

Vet inte om man ska avsky eller älska Ove Sundberg
    Älskade kommentaren från hans fru idag "Vi fick inte tag i någon ål. De hade inte det på Lidl"

• fruis

Kollade just på Play. Skrattade riktigt högt när hon sade att det bara var moderkakan som inte kommit ut än. Så skön kommentar.

• singstar76

För mig är det avsky som gäller kring ove sundberg karaktären !!! Huvva!! Dorsin gör den så bra att det kryper i en och man vill bara slå till knäppskallen!! {#lang_emotions_laughing}

Edward 071006 - mammas prins
  • Väntan på en liten
    Mummy skrev 2010-04-02 23:39:57 följande:
    Vet inte om man ska avsky eller älska Ove Sundberg Älskade kommentaren från hans fru idag "Vi fick inte tag i någon ål. De hade inte det på Lidl"
    Trög, men fattar inte det.
    Längtar...
  • Väntan på en liten

Det finns en grupp på FB som älskar solsidan. De sa det på nyhetsmorgon i mose och just nu spelas säsong 2 av solsidan in, hoppas på längre avsnitt till hösten.

Längtar...
  • Mummy
    Väntan på en liten skrev 2010-04-02 23:47:12 följande:
    Trög, men fattar inte det.
    Freddan ville att de skulle köpa med sig ål, för det skulle svida för honom att betala så mycket pengar. Sedan har de handlat på Lidl (de är ju fruktansvärt snåla)
  • Väntan på en liten
    Mummy skrev 2010-04-02 23:55:17 följande:
    Freddan ville att de skulle köpa med sig ål, för det skulle svida för honom att betala så mycket pengar. Sedan har de handlat på Lidl (de är ju fruktansvärt snåla)
    ha ha, fattar. De är så klockrena kommentarer.
    Längtar...
  • benel

den bästa serien på länge =) Längtar till nästa säsong =)

• Mummy

Ser ni på Modern Family som går nu istället för Solsidan?  Vad tycker ni? Jag tycker den är helt okej. Inte fruktansvärt bra, men jag kollar gärna

• LyckligtSlut

Har alla avsnitt på datorn. Kan aldrig koncentrera mig när jag ser på tv. Är nog den bästa svenska serien sedan Mäklarna!

Svar på tråden Solsidan