Hur ofta lägger ni er tillsammans?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
Vill bara veta hur det ser ut för andra eftersom jag känner att vi gör det väldigt sällan.
Lägger ni er alltid tillsammans? Visst finns det säkert nån dag man inte gör det samtidigt, men hur ofta?
känner mig inte alls uppskattad och jag vet att jag förtjänar bättre än så här
Ja det låter som att ni har en del relationsproblem, tycker du ska ta tjuren vid hornen och förhöra dig om vad han anser om situationen och huruvida ni ska göra något åt saken. Sen är det väl upp till dig om du vill försöka ta det lugnt och sansat eller om du vill vänta tills du kokar över
För dig är situationen ohållbar, säg då det, och klarar ni inte av att reda ut det själva så kan ju alternativet vara att ta till hjälp utifrån. Förmodligen handlar det ju om att bryta ett mönster och det är ju inte det lättaste, och inställningen hos er båda till en förändring är ju också avgörande.
Sedan får man ju alltid nånstans fundera över hur länge man vill stå ut, är man inte nöjd i sitt förhållande och inga förändringar sker så bör man ju inse att man kanske inte fungerar ihop.
Vi lägger oss aldrig samtidigt.
Det har nog bara hänt ett fåtal ggr på dessa 5 år.
Vi delar liv.
Inte sömnbehov. ![]()
Vi lägger oss alltid samtidigt, om jag inte har nattpass. Vi tycker det är dagens bästa stund att få ligga och tala en stund i sängen innan vi somnar. Fungerar ju bra då båda anser det och gillar att gosa ihop oss.
Hm, ofta, men nu har det blivit så att jag lagt mig tidigare så kommer han sen när jag somnat eller håller på att somna. Men jag tycker mest om att somna tillsammans, så jag tigger och ber om att han ska komma med mig. Vi somnar nog samtidigt 5 dagar av 7.
Alltid
Finns inget mysigare än att krypa under samma täcke och dra ihop sig som en liten kringla i hans varma, gosiga famn...
under sex år så har vi endast lagt oss olika tider när barnen varit sjuka eller när magsjukan tagit fäste i oss med (jag vill inte dela säng med någon när jag e magsjuk).
De e oxå dom ända gånger vi sovit ifrån varandra under sex underbara år.
Aldrig.