Inlägg från: Sessan4 |Visa alla inlägg
  • Sessan4

Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.

Tråkigt Lumix Rynkar på näsan håller tummarna för dina frysisar!!!

• Sessan4

Trist Lumix, men håller tummarna för nästa försök

• Sessan4

Lyckospeja - Fy va hemskt, lider verkligen med dig. Missfall är verkligen hemskt! sänder en kram!!

• Sessan4
    Bel skrev 2011-05-29 13:02:39 följande:
    Hej alla!

Måste bara berätta att FET gick över all förväntan och resulterade i ett PLUS!
    Så i februari blir vi tvåbarnsföräldrar (förhoppningsvis).
    Helt galet egentligen, vi trodde verkligen inte att det skulle gå utan såg första gången mer som ett provförsök
    Lyckan är komplett!

Från det ena till det andra...
    Vi använder fortfarande vår Emmaljunga Citycross, men funderar på att köpa en Kronan-sulky. Har hört mycket gott om den. Och går allt som det ska får vi nog sälja Citycrossen och köpa en syskonvagn istället.

Ha det gott alla!
    Grattis Bel!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Jag måste själv erkänna.. Jag är GRAVID!!!! spontant dessutom, Matilda kom till efter IVF nr 3. Om allt går bra blir det ett syskon i slutet av Januari
  • Sessan4
    Bel skrev 2011-05-30 09:05:27 följande:
    Åh Grattis Sessan!! Härligt! Visst känns det overkligt? Och lyckliga du som dessutom har sluppit hormoner denna gången. Det måste kännas jättekonstigt
    Hur mår du? Själv har jag väldigt mycket "mensvärk" och yrsel. dessutom så har magen svullnat upp galet mycket! Undrar om det kommer att synas fortare denna gången...

Kram på dig
    Ja det känns helt galet overkligt..  jag har inte ändrat något i min profil ännu, det är för många som vet vem jag är härinne skall på vul den 21/6, känns som en evighet dit.  Symptomen kommer o går, men mest känner jag av tröttheten, illamående och lite molvärk.

Känns skönt att ha sluppit alla hormoner och utgifter faktiskt!
  • Sessan4

Stort Grattis Vi o lilla hjärtat!! visst är det märkligt hur kroppen fungerar!!, -Halllååå, manual tack

Jag fick oxå mage direkt men var mycket gasig, de har börjat släppa nu som tur är, är i v 9 nu. Bebismagen lär dröja lite till, livmodern har ju inte kommit upp ur bäckenet än, men ååå va man längtar efter den där lilla bulan

• Sessan4

Fick massiva blödningar i helgen och konstaterat MF på vul Gråter jäkla skit..
    Är såklart ledsen över detta men känner mig ganska ok nu, det är nog tack vare Matilda som jag känner att jag kan gå vidare, kanske kan vi lyckas igen i framtiden?!

• Sessan4

Tack söta ni!

Fy det är så hemskt att få missfall när man börjat tro på bebis.
    Livet fortsätter trorts allt.

Kram

• Sessan4

Hej tjejer! hur går det för er? *nyfiken*

• Sessan4

Hej alla! hoppas ni haft en mysig december med barnens födelsedagar, jul och nyår!

Grattis Kotten och ni andra som väntar smått!!

Här står det stilla, vi är inte riktigt överens om hur vi skall göra, jag vill satsa på syskonförsök och maken vill att vi fixar vår oinredda övervåning först.. tråkigt att allt skall kosta så mycket. Vi har 3 rok nu i bottenplan men kan få 5-6 rum om vi gör klart övervåningen.. fast då har vi inte råd med IVF.. En lottovinst skulle sitta fint just nu!

God fortsättning på er Hjärta

• Sessan4

Grattis till Bel och Vi och lilla hjärtat {#emotions_dlg.flower}

Vilka matchvikter!! njut av era små guldklimpar! kram

• Sessan4
    lyckospeja skrev 2012-06-16 13:57:16 följande:
    Åttonde dagen över tiden. Men idag gick en blodig slempropp iaf, så det närmar sig väl! Hoppas det blir idag... Allt är så tungt och jobbigt denna gång.
    Lycka till idag!! hoppas det blir bebis snart {#emotions_dlg.flower}
  • Sessan4

Finns det ännu liv i tråden!! Troligen sist ut men jag skall bli mamma i sommar!!! Härligt va!! Hoppas allt är bra med er! Kram

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.