• Carr0n

Hur många vagnar har ni till erat/era barn?

Jag undrar hur många vagnar ni har till erat/era barn?
    Har man oftast 1 "vintervagn" och en sulkyvagn till sommaren?

Vi har själv 3 barn, 1 tvillingvagn, 1 sulky och 1 kombivagn.

• Svar på tråden Hur många vagnar har ni till erat/era barn?
  • MiisPiis

Vi har en tvillingsulky, en tvillingjogger, en enkelsulky och en enkelsitt/ligg. Vi har två barn, 1,5 o 3 år

• Nyfiken gul

Victor är enda vagnbarnet och jag har 4 vagnar...

en liggvagn som jag endast använt för att sova i utomhus i trädgården och på altanen (allt för att slippa dra in en massa grus och för att ha koll)

en äldre kombivagn som använts som slit och slängvagn

en nyare kombivagn som jag endast använder sittdelen i

En sulky som ska tas fram till sommaren och som han sen ska få ha som enda vagn framöver. Eventuellt ska en lite bättre sulky köpas då denna har några år på nacken och är lite sliten.
    Victor fyller snart 2 år.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Vickan I

1 barn och numera bara två vagnar, en bugaboo och en emmaljunga classic sport.

Men vill ha en joggingvagn också och förhoppningvis behövs en syskonvagn snart .

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tonx

Jag har ingen vagn och har inte haft på ett år. Mina barn är 2 resp. 4,5 år.

• tessan27

Vi har 4 vagnar här hemma just nu

en brio nova med mjuklift till bebisen som kommer snart (hade den även till storasyster)

en brio race sulky

en acta graco vagn att fästa babyskyddet i eller ha som extra sylky tex på sommaren.

en babytravel syskonvagn nu när bebisen kommer.

• StaffenAssar

Vi har fyra vagnar till våra två barn, en treåring och en 21-månaders.

en gammal emmaljunga typ edge eller så som bor på landet
    en maclaren sulky som i princip inte används längre men ska få följa med till spanien i juni
    en bugaboo frog som är lillens dagisvagn och som storkillen åker de få gånger han åker vagn
    en bugaboo cameleon som är lillens och som används mest
    Fast vi använder väl egentligen nästan bara buggorna, och då mest till lillkilen...
  • Dixie

vi har fyra vagnar

1 brio kombi (används inte, väntar på ev syskon)
    1 kronan sulky
    1 carena easy
    1 quinny zapp
  • Trollet Ludenben

Vi har en vagn, EL scooter. Har inte behov av mer. Innan den hade vi en crescent classic.
    Till stora sonen hade jag en EL barnvagn och när han blev för stor för den så hade jag en brio sitty men inte fler vagnar i taget. Vad ska man med det till? Om man inte har syskon då och tar singelvagnen om man bara har med ena barnet men annars??

Älskade ungar
  • brünnhilde

En. En babyjogger elitesulky. Man behöver ingen annan.

• Candra

Två. En bugaboo och en enkel sulky.

Svar på tråden Hur många vagnar har ni till erat/era barn?