• burehed

Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?

finns det fler som jag ?  som är ensam allt för ofta och behöver någon att prata med som sitter i samma "sitts".. hade varit roligt att lära känna fler, fika, promenader eller bara snack över internet, allt funkar..

kramar

• Svar på tråden Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?
  • Rumpetroll

Hej! Jag blev ensam i Mars och bor med min dotter på snart 9 månader. Bor i Malmö och ja det kan bli ensamt ibland.
    Hur gamla/gammal är dina/ditt barn?

• Rumpetroll
    burehed skrev 2010-04-06 19:00:25 följande:
    hej var i malmö bor du? :) vi bor i bunkeflo. min dotter är snart 6 mån. vad gör ni på dagarna?
    Jag bor på hermodsdal.
    Vi brukar vara på öppen förskola. Gör inte så mycket mer. Blir nog till att vara ute mycket sen när det blir varmare :)
    Vad gör ni?
  • burehed

jasså, vilken öppna förskola?
    brukar gå till ÖP vid möllan inne i stan en gång i veckan. försöker hålla mig sysselsatt så gott det går. ska bli skönt med sommar! :)

• michelle

hej

jag bor i malmö och skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med andra mammor....jag har en liten dotter som är 7 månader
  • Nekogirl

Jag är en ensamstående umgängesmamma med ensam vårdnad. Gubben stack med en annan kvinna o sa helt upp kontakten efter att vår son blivit omplacerad mot min vilja. Min pojke e nu 6 månader, han var 2 månader då soc "tog" honom.

• burehed

ojdå det låter som en mkt jobbig historia. vill du prata så så e detbara att säga till.
    min dotter är oxå 6 mån och jag har ensam vårdnad om henne oxå.  var e malmö bor du?

• miajussi
    burehed skrev 2010-04-04 22:01:50 följande:
    finns det fler som jag ?  som är ensam allt för ofta och behöver någon att prata med som sitter i samma "sitts".. hade varit roligt att lära känna fler, fika, promenader eller bara snack över internet, allt funkar.. kramar
    Hej jag sitter oxå ensam med mina töser minsta är 17 månader o den andra är 7 år är arbetslös så är alltid hemma.... pappa bor i trollhättan o jag bor utan för hörby i ett sammhälla som heter söderto..
    dit flyttade vi nu den 8 april o vi trivs bra här men dagarna kan bli ortoligt ensamma o triskta då man ingen vuxen har att prata med o dela vardagens alla frågor o händelser.. jag har msn o fb så fråga efter det så kan vi alltid prata där..

ha en kanon dag med småttingarna
Svar på tråden Ensam förälder till småbarn i närheten av Malmö ?