• Knasis

RotorpVårhem, Halmstad. Hur är det kvarteret att bo i?

Jag tänker flytta till Halmstad och står i bostadskö.

Får ofta lägenhetserbjudanden från Fågelvägen, Arkitektsgatan och Hyltegatan. Nu undrar jag varför det är sån omsättning på de lägenheterna. Är det ett problemområde? Är lägenheterna sunkiga? Eller vad beror det på?

Har du bott där eller bor där nu? Kan du berätta för mig om hur det kvarteret är? Jag tycker det verkar mysigt. Lagom långt från stan och på "rätt" håll mot havet.

Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • Svar på tråden RotorpVårhem, Halmstad. Hur är det kvarteret att bo i?
  • Knasis

Ingen från Halmstad som vet nåt om det området???

• Knasis

Finns det verkligen INGEN på FL som vet något om detta området?????

• Evigväntan

Hej!

Jag har bott på Rotorp innan jag nu för några månader sedan köpte hus.
    Jag stormtrivdes och det är ett bra område med bra avstånd till allt.

Bodde i HFAB:s lägenheter på Arkitektgatan och det är ju lägenheter som är äldre och standarden därefter.

Rotorp är ett populärt område att bo i så får du erbjudande därifrån så tycker jag du skall ta det.

• Knasis
    Evigväntan skrev 2010-04-09 08:14:44 följande:
    Hej! Jag har bott på Rotorp innan jag nu för några månader sedan köpte hus. Jag stormtrivdes och det är ett bra område med bra avstånd till allt. Bodde i HFAB:s lägenheter på Arkitektgatan och det är ju lägenheter som är äldre och standarden därefter. Rotorp är ett populärt område att bo i så får du erbjudande därifrån så tycker jag du skall ta det.
    Tack! Jag ska absolut ta det så fort jag kan.. Tycker det området ligger så bra till. Mellan stan och havet.
Svar på tråden RotorpVårhem, Halmstad. Hur är det kvarteret att bo i?