Allergitråden
hoppar in har två allergi barn
4åringen är allergisk emot mjölk,jordgubbar, päron
2åringen är allergisk emot röda bär, päron, äpple, mjölk allt som innehåller parfym i tvättmedel och så vidare
hoppar in har två allergi barn
4åringen är allergisk emot mjölk,jordgubbar, päron
2åringen är allergisk emot röda bär, päron, äpple, mjölk allt som innehåller parfym i tvättmedel och så vidare
får man fråga er här inne hur man vet när mjölkallergin är borta så man kan införa laktosfritt igen?
båda barnen är allergiker
din sons mage ser ut som min äldsta sons mage gjorde runt samma ålder ...men ingen tog det på allvar..
men vid 4års ålder såg han likadan ut som din son fast lite mer...då sa min son att han hade ont i magen hela tiden, vi plockade bort mjölkprotein. så han dricker havredryck nu har han ingen mage alls längre..
vilka allergier har ditt barn
jag har två allergi pojkar men vad tycker ni om folk som inte bryr sig att många av oss har allergibarn
äntligen en tråd som passar våran familj
Min sambo är laktosintolerant.
jag är laktosintolerant,pälsdjursallergiker, parfymallergiker, päronallergiker
min 2åring: mjölkallergiker,päron,jordgubbar,äpplen, röda bär, pälsdjur, parfymallergiker,
min 4åring: mjölk,päron, pälsdjur,
låter det som att vi passar in i tråden
min söner ser ut så om kinderna ganska ofta med
Tackar :)
hur stor risk kan det vara att vårt tredje barn får värre allergier än mig o sambon våra 2 barn har med allergier..
har förmodligen plussat och börjar bli orolig för att det barnet blir värre allergisk
var en jättebra sida. kanske jag har funnit orsaken till min yngsta sons reaktion
fick lust att prova gul kiwi
tycker du ska ta bort majs självmant lyssna på dig själv o iinte på läkaren
efter att ha rådfrågat BVC om att införa mjölk till barnen igen så gjorde jag det igår men det slog slint lillgrabben på 2år fick en allergisk reaktion genom att hans eksem blossade upp igen. så vi ska inte göra om det igen
men däremot verkar 4åringen inte ha reagerat än