Allergitråden
Min son som är 2år och 2mån väger 10.1kg o är 82cm kort!
Är man 2år och inte orkar busa och leka så är det ngt som inte stämmer! Prata med eran barnläkare!
Enligt mig! =)
Min son som är 2år och 2mån väger 10.1kg o är 82cm kort!
Är man 2år och inte orkar busa och leka så är det ngt som inte stämmer! Prata med eran barnläkare!
Enligt mig! =)
Det där med kalas har jag inte ens tänkt på! Fy!
Minns inte hur mamma gjorde med mig, om jag fick gå på barnkalas. Jag var på fika med släkten och hade då min kakburk med mig! Men annat minns jag inte. Svårt detta! Får ta det då det kommer! Man får prata med föräldern om vad den tycker. Jobbigt för ansvariga föräldrar o hålla koll så inget "fel" händer! :/
Sitter och läser i den nya Allergia tidningen och kommer in på pollen sidan. Där står det att björkpollen allergiker kan vara känsliga mot tex äpplen, morötter, potatis, nötter och mandel. Min son är björkallergiker o jag med. Jag klarar av ämnena, men hur vet jag om han inte klarar av nån av dom. Står att vanligaste symptomen ä klåda i munnen, svullnad i halsen, svullna läppar och blåsor i munnen.
Min son kan inte prata, hur vet jag att han reagerar? Är det nån som vet? Som själv reagerar eller som har barn som brukar reagera..........
Våffelrecept "utan allt"? =)
Min son har inte haft blod i avföringen. Det är jag glad över!
Är det nån som har ban om kliar sig jätte mkt! Min son har kliat sig sen han var spädbarn. Fick ha strumpor på hans händer på nätterna. Tänkte på hans kläder. Bodys är en utmärkt uppfinning, men snart tar bodysar slut ju högre upp man kommer i storlekar. Ska nu snart in i stl 86. Vill inte sluta med bodysar, för då kommer han inte åt o klia sig! *morr*