• Babe

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Hej hej! 

Jag ska nu prova provera+dubbel pergotime, syskonförsök, har inte så enormt stora förhoppningar, men bättre än inget i dagsläget... När har ni fått blödningen med provera? Jag ska ta dem i 10 dagar... 
    Ska äta GI-baserat, LCHF kost är bara fööör "mycket" för mig :)
    Lycka till alla söta ni. Mvh. Babe
    ~ varje litet steg tar mig närmare mitt mål ~
  • Babe

Bubbel och ni andra: Jag tog provera i 10 dagar och är nu i dag 4 utan tabletterna och väntar på mens, bara enorm mensvärk och flytningar än så länge... Smått oroad att ngt inte stämmer... Får alla mens med provera? Min dr nämnde aldrig att den kan utebli... men jag väntar väl :)

• Babe

Hej hej alla!
    Jag blir så ledsen.. skulle äta Provera för att få en mens inför Pero-behandling, men jag har ännu inte fått någon blödning efter 10 dagar med Provera och en veckas uppehåll :( Så less och ledsen... Är det någon som har erfarenhet av samma? Vad är problemet, vad kan man nu göra... ? :( Äta p-piller för att få en blödning?

• Babe

Tack tack för era snabba svar. Ska ringa min gyn. idag. Hon har sagt tidigare att det är bäst att starta rätt i cykeln (efter en blödning) för att få bästa möjliga svar på Pergo... Jag blir bara så himla ledsen när jag inte fått någon blödning efter Provera och undrar vad det är för fel på mig... Less idag...

Någon annan som inte fått blödning av Provera? Hur har ni fått göra då, ta prover, köra med p-piller...? Tacksam för svar... :)

• Babe

Tack snälla för svaren om Provera...:) 

Varför känns det alltid att man är ensammast i världen när det strular sig...?:) 
    Min gyn ska ringa upp mig under dagen så får jag veta. Tack!!!
  • Babe

Yarrow: sant :) 

Min dr ringde just och ordinerade en karta p-piller för att få en blödning att utgå ifrån... innan jag tar Pergotime. Oki då. :)
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...