Inlägg från: bollanmollan |Visa alla inlägg
  • bollanmollan

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Yarrow skrev 2010-04-07 15:20:04 följande:
    Bim idag! Ingen mens än. Graviditetstesten är knäppa. Gjorde ett CB test som visade svagt positivt i ca 30 sekunder och sedan negativt. Testet från testlagret (som visade svagt positivt i lördags) visade negativt. Blir knäpp på det här!! :P
    vad konstigt. jag hoppas du får plus om några dagar .
  • bollanmollan
    MiHijo skrev 2010-04-19 09:28:25 följande:
    Jag har inte heller ngn cykel att gå efter, så jag vet inte riktigt när jag ska testa heller..ngn som kan tipsa på när jag ska testa. jag hade ÄL den 10 april, då gav det utslag. sen dess har jag haft lite molande värk i magen, brösten ömmar lite då å då och ännu ibland.. sura uppstätningar har jag haft. och magen har känts uppsvullen på¨morgonen och kvällarna. när ska jag testa??? om jag hade ÄL den 10....april.
    testa ca 14 dagar efter äl.
  • bollanmollan
    MiHijo skrev 2010-04-19 12:12:47 följande:
    LillaMy3: Okej, ja jag hade tänkt å testa på lördags, men visste inte riktigt om det var för tidigt eller ej. Men då kör jag på de då, så uppdaterar jag då så ni får veta.
    håller tummarna
  • bollanmollan
    MiHijo skrev 2010-04-21 06:24:52 följande:
    Är det ngn här som vet om LH hormonet minskar om man är gravid? Testat även med ÄL test nu ett par dagar för skojs skull å för att ja har så många. Men det ger knapt ngt utslag, man får verkligen titta efter andra strecket. Är de så att de minskar om man är gravid eller???? Åhhh jag vill så gärna vara gravid.... Ngn??????????? nu måste jag bege mig!
    när jag var gravid fick jag minus på bim-2 sen positivt på bim så det kan ändra sig.
  • bollanmollan

nån som vet när ett ägg som var 19mm igår på dag 14 borde släppa? ältesterna visar fortfarande negativt, och dom har funkat förr.

• bollanmollan

jag testade igår då var det negativt och i morse ska köra ett senare idag och kolla.

• bollanmollan
    LillaMy3 skrev 2010-04-25 07:15:26 följande:
    Hur har det gått med dina äl test? Visade de ngt till slut?
    ja dom visade igår så tror jag har äl idag, det tog tid men dom kan väl bli större än 20mm?? har väl fått ett jätteägg denna gång.så då är bim runt den 10maj, usch väntan igen. hur går det för dig?
  • bollanmollan
    LillaMy3 skrev 2010-04-25 08:45:15 följande:
    Räknar med att jag hade äl i fredags. Starkt test då och lite mer ont runt äggstockrna så BIM 7-8 maj. Äggblåsan kan nog bli lite större än 20mm. Ägget i blåsan varierar inte mig vetligen.
    Aha ok, jag kan inget alls om äggblåsan och det. Då är det bara för oss att hålla tummarna igen.
  • bollanmollan

jag fick lika starka streck igår på apotekets ältester betyder det att det räknas? jag menar fick starkare streck idag  men det var ju starkt redan igår.

• bollanmollan

ok på mina tester ska det vara 36 timmar innan så om vi hade sex några timmar innan det så borde det ju ändå vara ok? blä hatar det här.

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...