Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Idag är det min 4:e dag på provera. äter som alla andra 10 dagar för att sedan väntra på blödning så man kan börja med pergotime (igen) Tiden går långsamt!!!
Idag är det min 4:e dag på provera. äter som alla andra 10 dagar för att sedan väntra på blödning så man kan börja med pergotime (igen) Tiden går långsamt!!!
Hej! Har ätit mina provera och har de tidigare 3 ggrna jag gjort det fått en större blödning samma dag som jag ätit sista tabletten. Nu tog ja sista tabletten i onsdags men fortfarande ingen blödning. Blir galen. Nu kommer ja missa denna månaden oxå. gyn har sommarstängt och har bara öppte i mitten av juli just när ja enligt plan skulle haft ägglossning efter pergotime, men ja kan inte börja äta pergo utan en lödning, eller kan man det?
Var på VUL idag efter pergotime kur. Hade 2 äggblåsor som verkade fina. Ena ca 18 och andra något mindre, ca 16. Imorgon ska jag dit och ta sprutan!! Nu håller vi tummarna!!
Fråga? När kan ja tidigast gravtesta? är det 14 dagar efter ägglossningen?
Är det en biverkning? Svettningar? Har verkligen undrar över dessa vallningar som dyker upp. Illamående som tusan har jag av provera, och av pergotime får jag huvudvärk, men kanske de även kan förklara svettningarna då :)
Stort grattis till babyn!
fick blödning 16 dagar efter proverastart. det kan ta tid