MiHijo skrev 2010-08-25 07:07:20 följande:
Får väl uppdatera mig lite här nu när jag ändå orkar.
Varit på akuten för blödningar, men som sagt var så ser dom inget foster. förra fredagen tog jag ett blodprov och det fick jag svar på igår när jag var på gyn, det är ingen vanlig graviditet så jag fick lämna blodprov igår igen sen åkte jag hem. Men fick ondare i magen igår igen och fick en akut tid på gyn fast i en annan stad, ca 3 mil härifrån. där sade dom att hcg provet som jag tog inte hade gått upp alls mkt sen i fredags. så tog som sagt ett nytt igår, ska ta ett till på fredag och sen ett på måndag sen efter det på måndag ska jag göra VUL igen för att se om dom ser ngt mer, och har proverna gått upp lite så får dom leta efter fostret på annan plats och lägga in mig för operation.
Har inte alls stor lust till detta känner jag, mycke med skola och allt annat runt omkring just nu. Jag har verkligen inte tid med detta :S Orolig, kan knappt sova eller ngt...
Men nu får vi se vad som händer fram över......är jag inte inne så mkt så tror jag att ni förstår. men jag uppdaterar så fort jag orkar m.m.
vad jobbigt det måste kännas. Hoppas du snabbt får klarhet i vad som händer och sker.
*kram*