Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

nu önskar jag mig med ett plus o er andra...
    har ni vart med om äl test som inte fungerar hur gick ni vidare

• annakohler

ett ägg är nog alltid något då hjälper det lite grann i alla fall men jag vet inte alls hur många jag har för jag har inte fått göra något VUL alls så jag kan ha fler än 1 men vet inget

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-09 15:03:49 följande:
    Trots det är slut mellan mig och gubben så testar jag med ÄL test, men fan ingen ÄL ännu. Blir knäpp på denna skiten.
    men vad tråkigt att det är slut med dig o gubben varför blev det så
  • annakohler

jag ska få ersättning för mina äl stickor som inte fungerade företaget ska skicka 5 stavar istället...är nöjd med dem testerna men är första gången jag råkat ut för att dem inte fungerar

• annakohler

dem finns på www.graviditetstester.com företaget heter williams trading AB men mer vet jag inte

eftersom detta är en tråd för oss som äter pergotime så vill jag hööra med er har ni någonsin blödigt vid Äl?? efter att jag upptäckte blödningen för ca 5-10minuter sedan så har jag fått ont i äggstockarna vad är det för fel

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 09:42:13 följande:
    jag har hört att man kan blöda när man har ÄL. för det är blödningen som stöter emot ngt har jag hört.
    men jag har inte haft så innan...det är nog därför man reagerar...vad är det blödningen stöter emot??
  • annakohler

tack...,man blir lite fundersam o smått chockad då det blir så för första gången vid ÄL

• annakohler

ja jag ska försöka få till det ikväll haha...
    men jag testade clearblues egna ägglossningsuträknare enligt den har jag redan haft ÄL?? hade jag den då vid 4maj fattar ingenting

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-10 11:21:40 följande:
    Testade oxå clearblues test nu, haha där står det att jag missat med fyra dagar. jag har testat i snart en vecka och det har inte gett ngt utslag. Men när det börjar stiga på mina längre fram om jag får ngn ÄL så testar jag alltid med CB oxå. För att fastställa att det är ÄL.haha ja underligt..
    ja det är så skumt...även fls uträknare säger samma att mina dagar för ÄL har passerat!!! den enda gång jag verkligen hade rejält utslag var 4maj.kolla i mitt galleri
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...